نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

یوبیسافت در حال تولید انیمیشن هایی براساس Watch Dogs، Rayman و Blood Dragon است

یوبیسافت قصد دارد حضور پررنگ‌تری در دنیای انیمیشن داشته باشد و به‌زودی مجموعه‌های متنوعی برای انواع سلیقه‌ها ارائه خواهد کرد.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) با تولید مجموعه انیمیشن‌هایی چون Rabbids Invasion نشان داده است که نمی‌خواهد تمام تمرکز خود را روی صنعت بازی بگذارد و قصد حرکت به‌سمت بازارهای دیگری را هم دارد. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شرکت قرار است به‌زودی با ارائه‌ی مجموعه‌های مختلفی براساس بازی‌های محبوب خود، بیش‌ازپیش حضورش در دنیای انیمیشن را پررنگ کند.

به‌گزارش هالیوود ریپورتر، یکی از پروژه‌های جدید یوبیسافت با خرگوش‌های دیوانه‌ی دنیای ریمن (Rayman) مرتبط است، یعنی Rabbids که پیش از این هم سریال Rabbids Invasion با محوریت آن‌ها تولید شده بود و اکنون قرار است قسمت ویژه‌ای در ارتباط این سریال شبکه‌ی نیکلودئون عرضه شود. همچنین قرار است اثری با تم کمدی و ماجرایی برپایه‌ی شخصیت ریمن تولید شود و در کنار آن هم مجموعه‌ای براساس بازی کوسه گرسنه (Hungry Shark) در دست تولید است.

Hungry Shark

ولی این تازه آغاز ماجرا است و یوبیسافت برنامه‌های بیشتری برای سرگرم کردن مخاطبان خود دارد. یکی از این مجموعه‌ها، انیمیشنی است که با دنیای واچ داگز (Watch Dogs) در ارتباط خواهد بود و قرار است حال و هوایی مرموز و معمایی به‌همراه المان‌های سایبری داشته باشد. شخصیت اصلی این مجموعه دختری دبیرستانی است و هرچند اطلاعات زیادی از آن نداریم، ولی به‌نظر می‌رسد این شخصیت به گجت‌ها و امکانات ویژه‌ای دسترسی خواهد داشت تا در ماجراهای مهیج خود به مبارزه با دشمنان بپردازد.

انیمیشن Watch Dogs

همین‌طور مجموعه‌ای هم با الهام از بازی اژدهای خونین (Blood Dragon) در دست ساخت است؛ بازی‌ای که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از سومین نسخه‌ی فارکرای (Far Cry) عرضه شد و توانست با شکل و شمایل متفاوت خود و ترکیب المان‌های مدرن و آینده‌نگرانه در کنار حال و هوای کلاسیک آثار دهه‌ی ۱۹۸۰، طرفداران زیادی به‌دست آورد. به‌طوری که بعدها بازی Trials of the Blood Dragon هم توسط استودیو RedLynx با الهام از آن تولید شد. مجموعه انیمیشن موردنظر با نام کامل Captain Laserhawk: A Blood Dragon Vibe توسط آدی شانکار تهیه می‌شود، کسی که پیش از این سریال انیمیشن Castlevania را برای نتفلیکس تولید کرده بود.

Captain Laserhawk

نکته‌ی جالب در مورد کاپیتان لیزرهاوک به تلاش یوبیسافت برای ساختن دنیایی مشترک از آثار خود ازطریق این مجموعه برمی‌گردد و به‌نظر می‌رسد این شرکت فرانسوی هم قصد دارد دنیایی عظیم و یکپارچه براساس آثار خود خلق کند. در کنار تمام موارد ذکرشده، مجموعه انیمیشنی با حال و هوای کمدی آیتم‌محور هم توسط یوبیسافت در دست ساخت است که به فرهنگ گیمرها و بازی‌های ویدیویی خواهد پرداخت.

وقتی در نظر بگیریم که بازی‌های واچ‌داگز و فارکرای معمولاً با درجه سنی بزرگسال همراه بوده‌اند، بیشتر در مورد حال و هوای انیمیشن‌های آن‌ها کنجکاو می‌شویم؛ انیمیشن‌هایی که حداقل طبق اطلاعات اندک و تصاویری که از آن‌ها منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد مخاطبانی متفاوت را هدف گرفته‌اند. هلن یوگت، مسئول بخش فیلم و تلویزیون یوبیسافت در ارتباط با این قضیه و همین‌طور همکاری با آدی شانکار می‌گوید:

هرکدام از این مجموعه‌ها اهداف خاص خود را دنبال می‌کنند و مخاطبان متفاوتی خواهند داشت.

آدی طرفدار سرسخت بازی‌های ویدیویی است و اشتراکات زیادی با ما دارد. به‌همین دلیل دست او را به‌خوبی باز گذاشته‌ایم تا کارهای جالب و تازه‌ای با شخصیت‌های بازی‌های ما انجام دهد.

هرچند هنوز اطلاعات زیادی از این انیمیشن‌ها منتشر نشده است ولی می‌توان امید داشت که باتوجه‌به پتانسیل بالای بازی‌های یوبیسافت، شاهد تولید انیمیشن‌هایی جذاب و تماشایی باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده