// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ انتشار بازی ترسناک Moons of Madness مشخص شد

تاریخ انتشار بازی ترسناک بسیار مورد انتظار Moons of Madness با انتشار تریلری اعلام شد.

با نزدیک شدن به هالووین امسال، استودیو Funcom اعلام کرد بازی ترسناک Moons of Madness از استودیو Rocket Pocket Games در سبک لاوکرفت، به‌زودی برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ ۳۰ مهر برای پی سی و در تاریخ ۲۹ مهر برای کنسول‌ها عرضه می‌شود.

بازی Moons of Madness پیش از این توسط IGN به‌عنوان یکی از ترسناک‌ترین بازی‌هایی که تاکنون دیده‌اند استناد شده است. بنابراین این بازی ترسناک کیهانی مطمئنا انتخاب خوبی برای طرفداران این ژانر و اثری ایده‌آل برای تجربه کردن در شب هالووین به نظر می‌رسد. در بازی Moons of Madness شما به‌عنوان Shane Newehart، مهندس ارشد یک پایگاه تحقیقاتی که ۱۴۰ میلیون مایل با نزدیکترین ایستگاه پلیس فاصله دارد، این بازی را شروع می‌کنید. بعد از بیدار شدن از یک رویای عجیب همه چیز اشتباه پیش می‌رود و شما به حال خود رها می‌شوید. باتوجه به ماهیت ترسناک این بازی می‌توانیم توقع جامپ اسکر و لحظه‌های پرتنشی را در طول بازی داشته باشیم.

مدیرعامل Rock Pocket Games ایوان معین (Ivan Moen) درباره‌ی این بازی گفت:

ما می‌خواستیم بازی‌ای بسازیم که ترکیبی از عناصر لاوکرفت و گشت‌و‌گذار در مریخ باشد. عنصر اصلی برای یک تجربه‌ی خوب لاوکرفت نبردی است که در ذهن شما صورت می‌گیرد. مطمئنا شما با تهدیدهای خارجی رو‌به‌رو خواهید شد اما روبه‌رو شدن با شیاطین درونتان به‌طور همزمان چیزی است که این تجربه را واقعا وحشتناک می‌کند.

بازی Moons of Madness برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی مستقل Rock Pocket Games مستقر در نروژ معرفی شد. این استودیو یک بازی ترسناک روانشناختی جدید را معرفی کرد که در آن سه مکانیک اصلی قرار داشت. ترکیب علم مبتنی بر تجزیه و تحلیل دقیق تحقیقات ناسا و Space X با وحشت Lovecraftian، یک ویژگی ابتکاری به نام Zones Outs که جنون Lovecraftian را شبیه‌سازی می‌کند و در آن بازیکنان در معرض توهم‌ها و چشم‌اندازهایی در طول بازی قرار می‌گیرند. بازیکنان باید درک کنند که این چشم اندازها چه چیزی را بیان می‌کنند برای مثال بعضی از آن‌ها تاریخچه‌ی شخصیت بازی را نشان می‌دهند و همچنین جنبه‌های از بیماری‌های روانی را ازطریق حالت‌های مختلف بازی بدون اشاره‌ی مستقیم به آن به نمایش می‌گذارد.

بازی Moons of Madness از افسانه‌ها و اسطوره شناسی غنی بازی Secret World Legends از استودیو Funcom استفاده می‌کند و هر دوی این بازی‌ها در یک دنیای مشابه جریان دارند. بازی Moons of Madness در تاریخ ۳۰ مهر روی استیم و در تاریخ ۲۹ مهر برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده