// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تصمیم ساخته شدن Bloodborne 2 برعهده فرام سافتور نیست

هیدتاکا میازاکی، کارگردان Bloodborne، در گفت‌وگوی اخیر خود به این مورد اشاره کرده است که تصمیم‌گیری برای ساخته شدن دنباله بلادبورن برعهده وی و فرام‌ سافتور نیست.

بازی Bloodborne را می‌توان یکی از بهترین آثار ساخته شده توسط استودیو فرام‌ سافتور (FromSoftware) دانست. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های این استودیو و همچنین بلادبورن باشید، مدام با خود می‌گویید که چرا فرام‌سافتور Bloodborne 2 را توسعه نمی‌دهد؟ باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هیدتاکا میازاکی، کارگردان بلادبورن، در مصاحبه‌ی اخیر خود با شعبه برزیلی گیم‌اسپات در مورد بلادبورن صحبت کرده است. در بخشی از این مصاحبه از وی پرسیده می‌شود که پس از گذشت این سال‌ها، آیا تغییری هست که میازاکی بخواهد روی بازی اعمال کند یا خیر؟ هیدتاکا میازاکی در جواب به این سوال اعلام کرده که دوست دارد تغییراتی را روی نحوه کارکرد سیاه‌چال‌های بازی و همچنین Blood Gemها اعمال کند.

در ادامه از او پرسیده شد که می‌تواند این تغییرات را در Bloodborne 2 اعمال کند. این در حالی است که میازاکی اعلام کرد که تصمیم‌گیری برای ساخت نسخه دوم به وی و استودیو فرام‌سافتور مربوط نمی‌شود. درواقع فرام‌سافتور تنها سازنده بازی بلادبورن است و سونی، مالک اصلی آی‌پی بلادبورن است. ازاین‌رو اگر روزی قرار باشد Bloodborne 2 را ببینیم، سونی باید دستور توسعه‌ی آن را به استودیو سازنده ابلاغ کند. همچنین در ادامه مشخص شده است که Bloodborne یکی از بازی‌های مورد علاقه میازاکی هم است و دوست دارد روزی روی بلادبورن 2 آن کار کند.

باتوجه‌به استقبال خوب کاربران و موفقیت این بازی برای سونی، احتمال دارد روزی شاهد معرفی نسخه دوم آن از سوی سونی باشیم، اما این نکته وجود دارد و آن هم این است که سازنده‌ی بازی فرام‌سافتور باشد. استودیو فرام‌سافتور در حال حاضر سخت در حال کار روی Elden Ring هستند و امیدواریم در آینده نزدیک اخبار بیشتر را از این بازی بشنویم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده