// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Fly Sky High: صعود تا اوج آسمان

در یکی دیگر از سری مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل در زومجی، اکنون به سراغ یک بازی‌ آرکید و  فانتزی به نام Fly Sky High از استودیوی Vivid Games رفته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

در بیشتر بازی‌های پلتفرم موبایل، هدف سازندگان ارائه‌ی یک بازی سرگرم کننده با گیم‌پلی روان و کنترل‌های آسان است تا بازیکنان بتوانند به‌راحتی این بازی‌ها را تجربه کنند.  در جدیدترین مقاله‌ی معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، نوبت به یک بازی جذاب و سرگرم کننده از استودیوی Vivid Games رسیده است که در کارنامه خود آثاری مانند سری Real Boxing را دارد که از بازی‌های موفق پلتفرم موبایل محسوب می‌شوند. بازی اندروید و آیفون Fly Sky High یکی از بازی‌های کوچک‌تر و کمتر دیده شده‌ی این استودیو است که اتفاقا بازی خوش ساخت و جذابی محسوب می‌شود. بازیکنان می‌توانند این بازی را به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند و به همین دلیل نیز شاهد حضور تبلیغات ویدیویی و خرید‌های درون برنامه‌ای در این بازی هستیم. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

 Fly Sky High
 Fly Sky High
 Fly Sky High

بازی Fly Sky High یک بازی آرکید است که بازیکنان در آن در نقش خلبان یک هواپیما قرار می‌گیرند و باید با هدایت آن هواپیما مراحل بازی را پشت سر بگذراند. این بازی دارای گیم‌پلی بسیار روان و خوش ریتمی است که بازیکنان را به خود جلب می‌کند و باتوجه‌به کنترل‌های آسان و قابلیت آفلاین بازی کردن، Fly Sky High را می‌توان هرجا و هر زمانی تجربه کرد. در این بازی هواپیمای تحت کنترل بازیکنان به‌صورت خودکار رو به بالا حرکت می‌کند و بازیکنان فقط وظیفه دارند تا به کشیدن انگشت خود به چپ و راست از برخورد به موانع مانند هواپیماهای مزاحم یا صخره‌های سنگی جلوگیری کنند.

Fly Sky High از آن دسته‌ بازی‌های ساده‌ای است که وظیفه خود یعنی سرگرم کردن را به خوبی انجام می‌دهد

بازی Fly Sky High در حال حاضر دارای بیش از ۶۰ مرحله است  که به مرور و با آپدیت‌ها به این مراحل اضافه می‌شود. یکی از نکات جذاب این بازی است که مراحل بازی به‌صورت یکپارچه هستند و بازیکنان با به پایان رساندن هر مرحله، بلافاصله وارد مرحله بعد می‌شوند. این مسئله کمک زیادی به سرگرم کنندگی و نگه داشتن ریتم بازی می‌کند و بازیکنان تا زمانی‌که به موانع برخورد نکنند به صعود خود ادامه می‌دهند.

بازی Fly Sky High دارای گرافیک فانتزی و رنگارنگی است و باتوجه‌به رده سنی بازی که برای تمامی بازیکنان مناسب است، بازی عملکرد خوبی در این بخش دارد. انیمیشن‌های روان، تنوع در هواپیماهای تحت کنترل و محیط‌های بازی از جمله عواملی هستند که تجربه بصری این بازی را لذت بخش‌تر نیز می‌کنند. در طول مراحل بازی ستاره‌هایی برای جمع آوری توسط بازیکنان قرار داده شده که بازیکنان می‌توانند از این ستاره‌ها برای باز کردن هواپیماهای جدیدتر استفاده کنند. همچنین Power-Upهایی مانند محافظ، افزایش سرعت و پورتال‌ها در بازی وجود دارند که بازیکنان با استفاده از آن‌ها می‌توانند مراحل بازی را ساده‌تر پشت سر بگذراند. با دیدن ویدیو‌های تبلیغاتی نیز بازیکنان می‌توانند یک جان اضافه برای خود ذخیره کنند و در صورت برخورد با موانع، به ادامه‌ی بازی بپردازند و رکوردهای بالاتری از خود ثبت کنند.

 Fly Sky High
 Fly Sky High
Fly Sky High

Fly Sky High یکی از بازی‌های کمتر شناخته شده‌ی استودیوی Vivid Games است که شاید از گرافیک بالا و گیم‌پلی اکشن سری Real Boxing برخوردار نباشد، اما به‌عنوان یک بازی کم حجم ۱۰۰ مگابایتی و آفلاین، به خوبی بازیکنان و علاقه‌مندان را سرگرم می‌کند.

دانلود بازی Fly Sky High


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده