نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

نیکلاس گالیتزین به بازیگران ریبوت فیلم The Craft اضافه شد

نیکلاس گالیتزین جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با سونی و بلوم هاوس به جمع بازیگران ریبوت فیلم The Craft اضافه شده است.

کمپانی سونی پیکچرز در حال همکاری با استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse) برای ساخت بازسازی فیلم The Craft (حیله) است و زوئی لیستر-جونز، بازیگر، نویسنده و کارگردان، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. ددلاین گزارش داد که نیکلاس گالیتزین به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده، اما در حال حاضر اطلاعاتی از نقش او منتشر نشده است. کیلی اسپینی قرار است نقش اصلی فیلم The Craft را بازی کند و او در این فیلم نقش هانا را بر عهده دارد و علاوه‌بر اسپینی و گالیتزین، گیدئون ادلون، لاوی سیمون و زوئی لونا، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این بازسازی تایید و اعلام شده است.

فیلم The Craft که با بودجه‌ای معادل ۱۵ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۱۹۹۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد حدود ۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. رابین تونی، فیروزه بالک، نیو کمبل، ریچل ترو، اسکیت اولریش، کریستین تیلور، آسومپتا سرنا، برکین میر، برندا استرانگ، کلیف دیانگ و هلن شیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Craft حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده اندرو فلمینگ بوده است. گالیتزین بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم Share، فیلم The Changeover، فیلم Handsome Devil، فیلم High Strung و سریال Chambers شناخته شده است.

هنوز تاریخی برای اکران بازسازی فیلم The Craft اعلام نشده، اما قابل انتظار است که در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران این فیلم باشیم. داگ ویک، تهیه‌کننده قسمت اصلی فیلم The Craft، به‌همراه لوسی فیشر و جیسون بلوم، به‌عنوان تهیه کننده در بازسازی این فیلم حضور دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده