// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Oxenfree بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است

شان مرکل، مؤسس Night School Studio، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازی Oxenfree بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

مقاله‌های مرتبط:

بازی Afterparty در اواخر ماه اکتبر روانه‌ی بازار می‌شود و به‌تازگی مشخص شده است که بازی Oxenfree، اولین ساخته استودیو نایت سکول (Night School Studio)، توانسته است به دستاورد جدیدی دست پیدا کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شان مرکل، مؤسس استودیو نایت سکول، در توییتر اعلام کرده است که بازی Oxenfree تابه‌امروز بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

یکی از مواردی‌ که به محبوبیت Oxenfree کمک بسیاری کرد، ورود آن به سرویس Xbox Game Pass بود. اگر نسخه‌های هدیه داده شده و کاربران ایکس‌باکس گیم‌پس را حساب کنیم، می‌بینیم این بازی تابه‌امروز بیش از سه میلیون بار نصب شده است. برای یک بازی مستقل مثل Oxenfree، این میزان فروش و آمار نصب و تجربه توسط کارابران، مورد بدی نیست و نشان دهنده‌ی موفقیت استودیو نایت سکول است. دراین‌میان اشاره کنم که Oxenfree روی پلتفرم‌های موبایل هم در دسترس است.

بازی بعدی استودیو نایت سکول، افترپارتی نام دارد که در تاریخ هفت آبان ماه (۲۹ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این بازی روایت‌گر داستان میلو و لولا است که قبل از فارغ‌التحصیل شدن، جان خود را از دست می‌دهند. در ادامه خود را در جهنم پیدا می‌کنند و باید از این مکان فرار کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده