نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

آپدیت ماه اکتبر ایکس باکس وان تنظیمات خانوادگی جدید را به همراه می‌آورد

تنظیمات خانوادگی جدید و اضافه شدن فهرست انتظارات از موارد اضافه شده در جدیدترین آپدیت ایکس باکس وان هستند.

در حال حاضر بسیاری از اخبار مربوط به دنیای بازی‌های ویدیویی، معطوف به رونمایی سونی از نام و تاریخ عرضه‌ی نسل بعدی کنسول‌های خود یعنی پلی‌ استیشن 5 می‌شود. چندی پیش نیز پتنت‌هایی از نسل بعدی ایکس باکس منتشر شد که ویژگی‌های جذابی در خود داشت و طرفداران را بسیار هیجان‌زده کرد. با این حال، هنوز کار شرکت‌های سونی و مایکروسافت با کنسول‌های فعلی تمام نشده است و آن‌ها قصد ندارند تا از پشتیبانی پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان دست بکشند. در همین راستا، شرکت مایکروسافت ویژگی‌های آپدیت جدید ماه اکتبر ایکس باکس را اعلام کرده است. 

طبق آخرین اخبار کنسول‌ های بازی، آپدیت ماه اکتبر ایکس باکس وان شامل ویژگی‌های جدیدی برای بخش تنظیمات خانوادگی این کنسول می‌شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که والدین کودکان، آزادی عمل بیشتری برای کنترل زمان صرف شده‌‌ی فرزند خود پای ایکس باکس وان داشته باشته باشند. در کنار این، بالاخره فهرست انتظار به ایکس باکس وان می‌آید. فرض کنید می‌خواهید محصولی از فروشگاه ایکس باکس خریداری کنید و محصول مورد نظر در آن لحظه به فروش نمی‌رسد. با استفاده از این ویژگی می‌توانید محصول را در فهرست انتظار خود قرار دهید تا هر زمان که برای فروش قرار گرفت، برای شما پیغامی بیاید و شما را آگاه سازد. برای طرفداران استریم نیز این آپدیت برنامه‌ی Mixer را به داشبورد ایکس باکس می‌آورد. شما می‌توانید فهرست کامل تغییرات آپدیت ماه اکتبر ایکس باکس وان را از طریق این لینک و در بلاگ رسمی میجر نلسون مطالعه کنید. 

هنوز هیچ تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای این آپدیت منتشر نشده است اما می‌دانیم که این آپدیت در ماه جاری میلادی، برای تمامی دستگاه‌های خانواده‌ی ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. 

نظر شما راجع به تغییرات صورت گرفته در جدیدترین آپدیت ایکس باکس وان چیست؟ آیا از آن‌ها راضی هستید یا تمایل داشتید ویژگی‌های دیگری را در آپدیت جدید مشاهده کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده