نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

اولین تصاویر فیلم ترسناک The Turning منتشر شد

اولین تصاویر از فیلم ترسناک The Turning (چرخش) به‌ تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ منتشر شد که در این تصاویر شاهد حضور فین ولفهارد، بروکلین پرینس و مک‌کنزی دیویس هستیم.

سایت خبری اینترتینمنت ویکلی، اولین تصاویر از فیلم ترسناک The Turning (چرخش)، به ‌تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ را منتشر کرد و در این تصاویر شاهد حضور سه بازیگر اصلی فیلم، یعنی فین ولفهارد، بروکلین پرینس و مک‌کنزی دیویس هستیم. استیون اسپیلبرگ، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس، در زمان مراحل فیلم‌برداری این پروژه در کشور ایرلند حضور داشت و روی کار نظارت می‌کرد. لازم به ذکر است مراحل تولید فیلم The Turning در سکوت کامل خبری دنبال شد.

اولین تصاویر منتشرشده از فیلم The Turning را در پایین مشاهده می‌کنید:

The Turning

The Turning

فین ولفهارد در این فیلم قرار است نقش شخصیت مقابل مک‌کنزی دیویس، بازیگر محبوب فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر 2049) و فیلم The Martian (مریخی) را داشته باشد. فیلم The Turning براساس یکی از رمان‌های بسیار محبوب و پرفروش هنری جیمز، یعنی کتاب The Turn of the Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) نوشته شده است. از زمانی‌که هنری جیمز این کتاب را منتشر کرد، تنها فیلم The Turning نبوده که داستان خود را براساس آن نوشته، بلکه در طول تاریخ سینما، این کتاب منبع اقتباس آثار فراوانی بوده است همچون فیلم The Innocents (بی‌گناهان) که در سال ۱۹۶۱ اکران شد. در این فیلم دبورا کار و مایکل ردگرِیو بازیگران اصلی بودند. فیلم The Innocents نامزد دریافت دو جایزه بَفتا شد و همچنین در جشنواره فیلم کن در سال ۱۹۶۲، نامزد نخل طلای کن گردید. رمان گوتیک هنری جیمز در سال ۱۸۹۸ منتشر شده است.

از زمانی‌که هنری جیمز این کتاب را منتشر کرد، تنها فیلم The Turning نبوده که داستان خود را براساس آن نوشته، بلکه در طول تاریخ سینما، این کتاب منبع اقتباس آثار فراوانی بوده است همچون فیلم The Innocents که در سال ۱۹۶۱ اکران شد

داستان رمان گوتیک و ترسناک هنری جیمز در مورد معلم سرخانه‌ای است که وارد خانه‌ٔ مردی می‌شود که مسئولیت سرپرستی خواهرزاده‌های خود را پس از مرگ نابهنگام خواهرش بر عهده گرفته است. بعد از مدتی این معلم شاهد فعالیت‌های غیرطبیعی، رفت‌وآمد و حضور ارواح در این خانه می‌شود. این طور به نظر می‌رسد که هیچ شخص دیگری متوجه این اتفاقات نمی‌شود و تنها این معلم توانایی دیدن ارواح را دارد. داستان این فیلم در دههٔ ۹۰ میلادی روایت خواهد شد. فیلم‌برداری فیلم The Turning در نواحی سرسبز اطراف ناحیه ویکلو در جنوب دوبلین انجام شد. بخش اعظم فیلم‌برداری این پروژه در عمارت مجلل کیلرادری انجام شده، عمارتی که به نظر دربرگیرندهٔ بخش اعظم داستان خواهد بود.

کارگردانی فیلم The Turning بر عهده فلوریا زیگزموندی بوده است که طرفداران دو سریال محبوب American Gods (خدایان آمریکایی) و Handmaids’ Tale (سرگذشت ندیمه) به‌خوبی با نام فلوریا زیگزموندی آشنا هستند. وی کارگردانی قسمت هشتم و آخر فصل ابتدایی سریال American Gods را با عنوان Come to Jesus بر عهده داشت. در سریال Handmaids’ Tale نیز کارگردانی دو قسمت ششم و هفتم با نام‌های A Woman's Place و The Other Side بر عهده این نویسنده و کارگردان ایتالیایی-کانادایی بوده است. نوشتن فیلمنامه The Turning بر عهده چاد و کری هایس است. در کارنامه چاد و هری هایس، نویسندگی فیلم‌های ترسناکی همچون House of Wax (خانه مومی - ۲۰۰۵)، The Conjuring (احضار - ۲۰۱۳)، The Conjuring 2 (احضار ۲ - ۲۰۱۶) و فیلم The Reaping (امتحان ایمان - ۲۰۱۷) به چشم می‌خورد.          

فیلم The Turning برای اکران در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده