نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

حضور بازیگر سریال The Office در اقتباس سینمایی Most Guys Are Losers

حضور اندی باکلی، بازیگر سریال The Office، در اقتباس سینمایی Most Guys Are Losers تأیید شده و میرا سوروینو نیز در حال انجام مذکرات نهایی برای پیوستن به این فیلم است.

طبق گزارش اختصاصی سایت دِدلاین، اندی باکلی، بازیگر سریال محبوب The Office (آفیس) و فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک)، قرارداد حضور و ایفای نقش در اقتباس سینمایی Most Guys Are Losers (اکثر مردان بی‌عرضه‌ هستند) را امضاء کرده است و همچنین میرا سوروینو، بازیگر برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم Mighty Aphrodite (آفرودیت توانا) وودی آلن، در حال انجام مذاکرات نهایی با شرکت فیلمسازی The Pier Avenue Films است و به احتمال فراوان شاهد نقش‌آفرینی این بازیگر نیز در این اقتباس سینمایی خواهیم بود. فیلم Most Guys Are Losers براساس رمانی با همین عنوان، نوشته مارک برزینز ساخته خواهد شد. اریک آستین کارگردانی و نگارش فیلمنامه این اقتباس سینمایی را بر عهده خواهد داشت و این فیلم، اولین فیلم این نویسنده در مقام کارگردانی خواهد بود.

مراحل فیلم‌برداری اقتباس سینمایی Most Guys Are Losers از پاییز امسال و در شهر شیکاگو آغاز خواهد شد. مارک برزینز، اریک آستین و لن آمالفی، تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهند داشت و گرگ استابلفیلد و دن آستین، تهیه‌کنندگان اجرایی خواهند بود.

اریک آستین در مورد همکاری با این دو بازیگر برای ساخت فیلم Most Guys Are Losers چنین گفت:

از اینکه با بازیگران بااستعدادی چون اندی باکلی و میرا سوروینو همکاری خواهیم داشت، بسیار مفتخریم و می‌خواهیم پروژه را هرچه زودتر با اندی و میرا آغاز کرده و داستانی جذاب و البته دلنشین برای تماشاچیان سرتاسر دنیا روایت کنیم.

اندی باکلی یکی از بازیگران سریال The Office بود که این سریال براساس یک سریال انگلیسی با همین عنوان و در ۹ فصل تولید و در بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ از شبکه NBC روی آنتن رفت. مدتی پیش بود که سرویس استریم شبکه NBC حق انحصار پخش سریال آفیس را به‌مدت ۵ سال و به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار دریافت کرد و بدین ترتیب، این سریال کمدی قرار است در سال ۲۰۲۱ سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) را ترک کند و به سرویس استریم جدید NBC اضافه شود. شایعاتی نیز از ریبوت این سریال شنیده می‌شود و حتی استیو کارل در یک مصاحبه گفته بود که فکر می‌کند بازگشت او به سریال یک ایده بد است. 

آخرین فیلم معروفی که اندی باکلی در آن ایفای نقش کرد، فیلم Lady Bird (لیدی برد) به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ بود و وی در این فیلم نقش شخصیت عمو متیو را بازی کرد. باکلی در این فیلم با بازیگرانی چون سیرشا رونان، لاری میت کالف، تریسی لتس، لوکاس هجز، تیموتی شالامی، استیون هندرسون و لوئیس اسمیت همبازی بود. فیلم Lady Bird با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۱۰ میلیون دلاری، فروشی ۷۸ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده