نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

پرونده براکت امریکایی تورنمنت Midas Mode 2.0 بازی Dota 2 با قهرمانی J Storm بسته شد

تیم جی استورم برای قهرمانی در براکت امریکایی تورنمنت Midas Mode 2.0 از سد تیم Team Anvorgesa گذشت و باری دیگر قدرت خود را به رخ همگان کشید.

پس از بسته شدن پرونده‌ی براکت اروپایی تورنمنت Midas Mode 2.0 که با پیروزی تیم Sir Sadim's Stunners همراه بود، بازی‌های فینال براکتِ مشترک امریکای شمالی و امریکای جنوبی آغاز شد و ترکیب تازه‌ی تیم J Storm توانست برای قهرمانی در این رویداد ویژه تیم Team Anvorgesa را از سر راه بردارد. این یک شروع عالی برای جی استورم در این فصل به حساب می‌آید؛ چرا که این تیم برای رقابت در دو روز پایانی رقابت‌ها مجبور به استفاده از یک بازیکن جایگزین شد و برای کسب عنوان قهرمانی دربرابر تیمی قرار گرفت که در مسابقات The International 9 به یک هشتم نهایی صعود کرده بود. سازمان بِت‌وی پس از پیروزی جی استورم در این رقابت‌ها با انتشار توییتی اظهار داشت:

به قهرمان امریکایی مسابقات Betway Midas Mode 2.0 یعنی تیم جی استورم تبریک می‌گوییم.

تیم جی استورم مرحله‌ی گروهی مسابقات مایدس مود امسال را به‌سادگی پشت سر گذاشت و تنها یکی از بازی‌هایش در این مرحله را به تیم Fighting Pepegas که جکی “EternaLEnVy” مائو را در ترکیب دارد، واگذار کرد. تیم جی استورم پس از کسب نتیجه‌ی ۶-۱ در مرحله‌ی گروهی مستقیماً به فینال مسابقات راه یافت تا دربرابر Team Anvorgesa قرار گیرد. از استیون “StingeR” وارگاس و بازیکنان تیم آنورژسا که با پایان مسابقات اینترنشنال ۹ تیم اینفیمس را ترک کردند، می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های دنیا نام برد. آن‌ها در نخستین دیدار مرحله‌ی اصلی مسابقات مایدس مود تلاش زیادی برای پیروزی به خرج ندادند، اما بااین‌حال به‌سادگی تیم Fighting Pepegas را از میان برداشتند.

تیم‌های Team Anvorgesa و J Storm پس از برگزاری دو بازی اول دیدار فینال به تساوی رسیدند، اما جی استورم یکی از تیم‌هایی بود که به‌ نظر می‌رسید مسابقات را جدی گرفته است و قصد دارد تا به مانند سایر رویدادهای معمول Dota 2 در این تورنمنت بازی کند. تیم جی استورم از امریکای شمالی و تیم آنورژسا از امریکای جنوبی در این رویداد شرکت کرده بودند و تفاوت سرعت اینترنت در مناطق مختلف باعث بروز مشکلاتی برای بازیکنان خصوصاً برای ژان “Chris Luck” گونزالس شده بود. این بازیکن معمولاً بسیار نزدیک و تهاجمی بازی می‌کند، اما لگ و تاخیرها مانع از اجرای بسیاری از استراتژی‌های معمول او شده بود.

Midas Mode 2.0

بااین‌حال، درنهایت این جی استورم بود که بازی‌های بسیار نزدیک این دیدار را با نتیجه‌ی ۱-۳ به پایان برد و جایزه‌ی ۲۲ هزار دلاری مسابقات را از آن خود کرد. با وجود تعویض چندین بازیکن پیش از شروع مسابقات Midas Mode 2.0، نحوه‌ی بازی تیم جی استورم در مقایسه با نحوه‌ی بازی آن‌ها در انتهای فصل قبل تغییر زیادی نکرده است. بزرگ‌ترین تغییر در سبک بازی این تیم نیز مربوط‌به انتقال کلینتون “Fear” لومیس به پست پنج و وادار کردن او به بازی در نقش هارد ساپورت می‌شود. درست پیش از پایان مرحله‌ی گروهی مسابقات مایدس مود، تیم جی استورم با انتقال رومن “Resolut1on” فومیناک به تیم Virtus.pro موافقت و بازیکن دیگری از تیم beastcoast با نام براکستون “Brax” پالسون را به‌عنوان بازیکن جایگزین معرفی کرد.

با اینکه این یک حرکت دقیقه نودی بود، اما ظاهراً جی استورم در طی چند هفته‌ی گذشته خواستار ایجاد چنین تغییری در ترکیب بوده است؛ چرا که هر دو تیم به‌سرعت توافق کردند و در همان روز Brax از ترکیب beastcoast خارج شد. این ترکیبِ قهرمان، در مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit این فصل که در تاریخ ۱۳ مهرماه (۵ اکتبر) برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. مسابقات Midas Mode 2.0 همچنان با پیگیری دیدارهای براکت آسیایی در جریان است و در تاریخ ۱۰ مهرماه (۲ اکتبر) خاتمه خواهد یافت. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده