// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Call of Duty Mobile برای iOS منتشر شد

بازی Call of Duty Mobile هم‌اکنون در دسترس کاربران iOS قرار گرفته است و با مراجعه به اپ استور می‌توانند آن را دانلود و تجربه کنید.

Call of Duty Mobile یک بازی رایگان برای اندروید و iOS است که سعی دارد تجربه‌ی مشابهی را در دسترس کاربران موبایل قرار دهد. نقشه‌های به‌کار گرفته شده در این بازی برگرفته از دو سری مدرن وارفر و بلک آپس هستند و همچنین استودیو تنسنت گیمز (Tencent Games)، سازنده بازی اندروید و آيفون Call of Duty Mobile، حالت‌های مختلفی نظیر Search and Destroy و Team Deathmatch برای بازی خود استفاده کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی آیفون و اندروید کالاف دیوتی موبایل، اعلام کرده است که این بازی هم‌اکنون در دسترس کاربران iOS قرار گرفته است. ازاین‌رو با مراجعه به فروشگاه اپ استور می‌توانند این بازی را دانلود و آن را به‌صورت کاملا رایگان تجربه کنند. در ادامه مشخص شده است که به‌زودی نسخه اندروید بازی هم در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران نیازی نیست که مدت زمان زیادی را منتظر بمانند.

از دیگر ویژگی‌های بازی Call of Duty Mobile می‌توان‌به حالت بتل رویال بازی هم اشاره کرد. کاربران در این قسمت می‌توانند به‌صورت تک‌نفره، دونفره و چهارنفره حالت بتل رویال کالاف دیوتی موبایل را درکنار یکدیگر تجربه کنند. همچنین دوربین بازی را می‌توانند برای راحتی خود در حالت اول شخص یا سوم شخص قرار دهند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Call of Duty Mobile را تجربه خواهید کرد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده