// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی City Fighter vs Street Gang: یک شهروند مبارز

در یکی دیگر از سری مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل در زومجی، اکنون به سراغ یک بازی‌ اکشن و Beat'em Up به نام City Fighter vs Street Gang رفته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

برخی از بهترین‌ بازی‌های کلاسیک و پرطرفدار که توانستند نگاه‌های زیادی را به دنیای بازی‌های ویدیویی جلب کنند، آثار جذابی مانند Cobra و Streets Of Rage در سبک Beat'em Up بوده‌اند. این بازی‌ها با ارائه اکشنی جذاب و تجربه‌ای متفاوت از دیگر بازی‌های آن دوره توانستند برای خود نامی دست و پا کنند و راهی جدید در صنعت گيم را آغاز کنند. بازی جدیدی که در سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی به سراغ آن رفته‌ایم، City Fighter vs Street Gang است که یک بازی Beat'em Up خوش ساخت و سرگرم کننده محسوب می‌شود.

جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Game Theory،‌ توانسته به یک بازی اکشن جذاب برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS تبدیل شود و در اپ‌استور میانگین امتیاز ۴.۸ ستاره از ۵ ستاره را از بین بیش از ۶۳ هزار رای کسب کند. بازی اندروید و آیفون City Fighter vs Street Gang به طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است و مانند بسیاری از بازی‌های رایگان، از خرید درون برنامه‌ای و تبلیغات ویدیویی برای کسب درآمد استفاده می‌کند. همچنین زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

City Fighter vs Street Gang

بازی City Fighter vs Street Gang داستان‌ نبرد‌های خیابانی یک شهروند با گنگ‌های خیابانی است که به خانه‌ی او حمله کرده‌اند و تمام پرتقال‌های او را به سرقت برده‌اند. شخصیت‌ اصلی بازی متوجه‌ می‌شود که The Street Gang در حال دزدیدن پرتقال‌ها از سراسر دنیا برای رییسشان هستند. با توجه به تمرکز بیشتر سازندگان روی ساخت یک بازی اکشن خوب، این خط داستانی ساده قابل قبول است و به نوعی بازیکنان را برای شروع بازی راضی می‌کند. این بازی فرصتی برای بازیکنان فراهم می‌کند تا با استفاده از روش‌های متفاوت رزمی مانند کاراته و موی تای مراحل مختلف بازی را پشت سر بگذارند. City Fighter vs Street Gang از گرافیک فانتزی و رنگارنگی استفاده می‌کند که می‌تواند برای بازیکنان پلتفرم موبایل جذاب باشد. انیمیشن‌های بازی بسیار روان و خوب اجرا می‌شوند و تنوع حرکاتی و فنون که شخصیت اصلی بازی انجام می‌دهد، بسیار خوب است و افکت‌های جذابی نیز برای هر حرکت در نظر گرفته شده است. شخصیت‌های بسیار جذابی مانند بروس لی نیز در بازی طراحی شده‌اند که بازیکنان را برای ادامه دادن مراحل بازی مشتاق می‌کند.

City Fighter vs Street Gang

City Fighter vs Street Gang یک بازی جذاب اکشن و Beat'em Up است که در آن یک شهروند به جنگ یک گنگ بزرگ و خطرناک می‌رود.

بازی City Fighter vs Street Gang یک بازی اکشن  جذاب است که گیم‌پلی آن شامل نبرد‌های جذاب شخصیت اصلی با اعضای Street Gang است. این بازی یک اثر Beat'em Up است که بازیکنان اکشن آن را از نمای کنار دنبال می‌کنند. بازیکنان می‌توانند در هر مرحله در یک محیط مشخص آزادانه حرکت کنند و با  استفاده از حرکات مختلف،  با موج‌های پشت هم از خلافکاران و اعضای گنگ مقابله کنند. نبرد‌های بازی به مراحل نسبتا کوتاهی تقسیم بندی شده است و عملکرد بازیکنان با سیستم امتیازدهی ۳ ستاره نسبت به تنوع فن‌های استفاده شده و میزان Damage دریافت شده سنجیده می‌شود.

بازی از کنترل‌های خوبی برخوردار است و بازیکنان با یک جوی استیک مجازی در سمت چپ نمایشگر می‌توانند شخصیت تحت کنترل خود را حرکت دهند. در سمت راست نمایشگر نیز کلید‌هایی برای ضربات مختلف مانند مشت و لگد وجود دارد. همچنین قابلیت گارد گرفتن و دفاع در مقابل حملات حریفان نیز وجود دارد. ترکیب استفاده از کلیدهای مختلف با جهت‌های متفاوت، باعث اجرای حرکات رزمی خاص توسط شخصیت بازی می‌شود. قابلیت پرش شخصیت نیز فنون رزمی جذابی را به بازی اضافه کرده است که از امتیاز‌های بالاتری نیز برخوردار است. بازیکنان می‌توانند با قابلیت گرفتن (Grab) حریف فن‌های خاصی را روی آنها اجرا کنند که این قابلیت زیاد در نبرد‌های شلوغ به کار نمی‌آید و دیگر حریفان مانع انجام فنون می‌شوند.

City Fighter vs Street Gang

اگر از طرفداران بازی‌های سبک Beat em Up هستید، City Fighter vs Street Gang یکی از بهترین و سرگرم کننده‌ترین بازی‌های این سبک روی پلتفرم موبایل محسوب می‌شود. City Fighter vs Street Gang هرچند خالی از مشکل نیست اما به خوبی می‌تواند جای خالی بازی‌های این سبک را در گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها پر کند.

دانلود بازی City Fighter vs Street Gang


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده