نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Pixel Puzzles؛ کشف تصاویر زیبا با حل پازل

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی Pixel Puzzles رفتیم که شما در آن می‌توانید با حل پازل‌های جذاب هر مرحله، تصاویر زیبای پنهان در آن را کشف کنید.

با بازی موبایل Pixel Puzzles روی تصاویر بزرگ و بسیار زیبا زوم کنید. Pixel Puzzles یک بازی بسیار آرامش بخش محسوب می‌شود که شما در آن می‌توانید با استفاده از یک صفحه پازلی، تصاویر زیبایی را به وجود بیاورید. با وصل کردن شماره‌ها و خانه‌های مختلف به هم، تصاویر پنهان درون هر مرحله را کشف کنید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که هر شماره، به شماره هم رنگ خودش متصل می‌شود. بازی موبایل Pixel Puzzles کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۵۷ مگابایت دارد. این بازی توسط بازی‌ساز تازه‌کاری به نام کریستین باور ساخته شده است. این بازی‌ساز تنها ساخت برنامه Call Your Reps را در رزومه کاری خود دارد. لازم به ذکر است که این بازی برای افراد بالای ۹ سال ساخته شده است.

بازی Pixel Puzzles
بازی Pixel Puzzles
بازی Pixel Puzzles
شما برای استفاده از بازی Pixel Puzzles احتیاجی به اینترنت ندارید اما برای بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید

این بازی مکانیزم بسیار نرم و چشم‌نوازی را درون خودش دارد. در بازی آیفون Pixel Puzzles شما بعد از حل کردن پازل هر مرحله، تصاویر بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد؛ تصاویری با سبک‌های مختلف از طرح‌های انتزاعی گرفته تا طبیعت و اعماق فضا. بازی موبایل Pixel Puzzles به همان اندازه که شما را به چالش می‌کشد، آرامش‌بخش هم هست. به محض اینکه شما وارد این بازی می‌شوید، تا مدت‌ها غرق آن خواهید شد و متوجه می‌شوید که رها کردن آن بسیار سخت خواهد بود. به همین دلیل می‌توان گفت که بازی Pixel Puzzles، یکی از بازی‌های اعتیادآور است. از آنجایی که ما در دنیایی پر از مشغله و هیاهویی زندگی می‌کنیم، تمرکز کردن ذهن روی یک سری پازل‌های چالش‌دار می‌تواند استرس و تنش را تا حد زیادی کم کند و در فکرهای خلاقانه، الهام‌بخش شما باشد.

زمانی‌که شماره‌ها و خانه‌ها را به یکدیگر وصل می‌کنید، ذهن خود را خیلی خوب متمرکز کنید تا خیلی زود بتوانید تصویر زیبای پنهان شده زیر آن را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که در حال حاضر تنها ۵۰ پازل رایگان درون این بازی وجود دارد اما سازنده به طرفداران وعده داده که پازل‌های بیشتری ازطریق آپدیت‌های بعدی اضافه خواهد شد. البته شما می‌توانید ازطریق پرداخت درون برنامه‌ای، تعداد پازل‌های خود را افزایش دهید. سطح دشواری مختلفی در این بازی وجود دارد تا هم افراد مبتدی و هم حرفه‌ای‌ها بتوانند در عین لذت بردن از پازل‌ها، به چالش هم کشیده شوند. سبک این بازی آنقدر ساده و مینیمالیستی است که شما حتی با یک انگشت خود هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

بازی Pixel Puzzles
بازی Pixel Puzzles
بازی Pixel Puzzles

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش‌های خاصی وارد شوید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Pixel Puzzles هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Pixel Puzzles در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Pixel Puzzles


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده