// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

کمپانی کپکام با انتشار یک تریلر کوتاه رسما اعلام کرد بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen در اردیبهشت ماه برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی Dragon's Dogma در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد و چندی بعد در سال ۲۰۱۳، کپکام نسخه بهبود یافته این بازی را تحت عنوان Dragon's Dogma: Dark Arisen برای کنسول‌های نسل هفتمی روانه بازار کرد. در ادامه این بازی نقش‌آفرینی اکشن با بهبودهایی جزئی برای پی سی پورت شد و در سال ۲۰۱۷ نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آن در دسترس بازیکنان قرار گرفت و در نهایت ساعاتی قبل کپکام تایید کرد Dragon's Dogma: Dark Arisen با قیمت ۳۰ دلار در ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ برای نینتندو سوئیچ هم منتشر خواهد شد تا این بازی بر روی اغلب پلتفرم‌های زنده حال حاضر قابل انجام باشد.

در نسخه Dark Arisen، به بازی اصلی مواردی همچون جزیره Bitterblack Isle، سلاح‌ها و زره‌های جدیدی اضافه شد و شاهد بهبودهای بصری و تکنیکی نیز بودیم. نسخه نینتندو سوییچ بازی برای صفحه نمایش این کنسول بهینه‌سازی شده است و شما بدون داشتن اشتراک آنلاین نینتندو سوئیچ می‌توانید به بخش چند نفره Dragon's Dogma: Dark Arisen دسترسی داشته باشید.

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده