// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵

مدت زمان بازی Devil May Cry 5 مشخص شد

کارگردان بازی Devil May Cry 5 در سوال و جواب اخیر خود اعلام کرده است که بازیکنان برای تمام کردن Devil May Cry 5 به ۱۵ ساعت زمان نیاز دارند.

معمولا بازی‌های هک اند اسلش و اکشن مشابه Devil May Cry 5، از نظر زمانی بین ۸-۱۲ ساعت کاربران خود را سرگرم می‌کنند. حال با نزدیک شدن به‌عرضه‌ی بازی DMC 5 این سوال پیش می‌آید که مدت زمان این بازی چه‌قدر خواهد بود؟ با توجه به جدیدترین اخبار بازی، هیدئاکی ایتسونو، کارگردان بازی Devil May Cry 5، در جریان سوال و جواب اخیرش در سئول به این سوال پاسخ داده است.

یکی از کاربران در جریان این سوال و جواب از ایتسونو پرسیده است که کاربران برای تمام کردن دویل می کرای 5 به‌ چه‌مقدار زمان نیاز دارند. ایتسونو در پاسخ اعلام کرده است که بازیکنان در طی ۱۵ ساعت می‌توانند بخش داستانی Devil May Cry 5 را تمام کنند. با توجه به این گفته می‌توان نسخه‌ی پنجم را از نظر مدت زمان تمام کردن، طولانی‌ترین نسخه‌ی بازی دانست و از طرفی این زمان در حالتی است که بازیکنان تمامی باس‌های بازی را در دور اول شکست دهند.

با این‌حال باید تا تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس) منتظر عرضه‌ی بازی باشیم و ببینیم Devil May Cry 5 به طور معمول چند ساعت می‌تواند کاربران خود را سرگرم کند. DMC 5 برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده