نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

ویدیو آغازین بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شد

ویدیو آغازین بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به روایت داستان یکی از شخصیت‌های اصلی بازی می‌پردازد.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو باندای نامکو که این روزها سخت مشغول به‌پایان رساندن مراحل ساخت بازی Ace Combat 7: Skies Unknown است، ویدیو آغازین این بازی را منتشر کرد. این ویدیو که آن را در ادامه‌ی مطلب تماشا خواهیم کرد، روی روایت داستان زندگی یکی از شخصیت‌های اصلی بازی یعنی آوریل مید تمرکز می‌کند. آوریل که او را در تریلرهای قبلی این بازی دیده بودیم، با شخص و دوستان پدربزرگش که یک مشت کهنه‌سرباز بوده‌اند بزرگ شده است؛ مرگ پدر آوریل حین خدمت به نیروی هوایی از دلایلی بود که پدربزرگش به او اجازه‌ی ملحق شدن به نیروی هوایی را نمی‌داد اما با این حال، داستان‌های پدربزرگ آوریل از زیبایی‌های آسمان، نیروی محرک بزرگ او برای رسیدن به نیروی هوایی بوده است. آوریل هرسال که بزرگ می‌شود، مهارت‌هایی جدید در زمینه‌ی تعمیر و تعویض قطعات هواپیماهای جنگی پیدا می‌کند و در نهایت، هواپیمای شخصی خودش را می‌سازد. پرواز آوریل با هواپیمای شخصی‌اش او را وارد یک موقعیت ویژه و غیرمنتظره می‌کند.

داستان بازی در جهانی خیالی با نام Strangereal جریان خواهد داشت؛ جایی که روایت قصه‌های جنگ، سیاست‌ها، تکنولوژی و رویای پرواز انسان درمیان ابرها، بازیکنان را هیچ‌گاه خسته نخواهد کرد. لازم به ذکر است که بازی دارای حالت‌های مختلفی در بخش آنلاین اعم از حالت بتل‌رویال است و هردو بخش تک‌نفره و چندنفره‌ی آن را می‌توانید با هدست‌های واقعیت مجازی تجربه کنید.

سازندگان بازی یک نسخه‌ی دیگر از ویدیو آغازین بازی که به‌زبان ژاپنی دوبله شده است را هم منتشر کرده‌اند و دیدنش اصلا خالی از لطف نیست؛ همچنین استودیو باندای نامکو یک تریلر کوتاه از بازی منتشر کرده که به معرفی یکی از هواپیماهای موجود در بازی یعنی سوخو Su-34 ساخت کشور روسیه می‌پردازد. پیش از این هم سازندگان بازی با انتشار چند تریلر به‌معرفی جنگنده‌های MiG-31B و F/A-18F پرداخته بودند.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و ۱ فوریه (۱۲ بهمن) برای پی سی و از طریق استیم منتشر خواهد شد. در ادامه، شما را به‌تماشای تریلرهای جدید و جذاب بازی دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده