نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵

باندل Metro Saga کنسول ایکس باکس وان ایکس معرفی شد

هم‌زمان با انتشار بازی Metro Exodus در تاریخ ۲۶ بهمن، می‌توانید باندل Metro Saga کنسول ایکس باکس وان ایکس را با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت یک باندل ویژه از کنسول ایکس باکس وان ایکس خود را معرفی کرده است که به مجموعه‌ی Metro اختصاص دارد.

باندل ویژه‌ای که مایکروسافت برای سه‌گانه‌ی مترو معرفی کرده شامل یک ایکس باکس وان ایکس یک ترابایتی، یک کنترلر و یک ماه اشتراک ایکس باکس گیم پس و ایکس باکس لایو می‌شود و ماه آینده، همراه با بازی Metro Exodus عرضه خواهد شد.

چیزی که این باندل را ویژه می‌کند، وجود تمامی نسخه‌های عرضه شده از بازی Metro در آن است. با خرید باندل این ایکس باکس وان ایکس، به نسخه‌های ریمستر شده‌ی دو بازی Metro 2033 و Metro Last Light همراه با جدیدترین بازی از این سه‌گانه‌ی محبوب یعنی Metro Exodus دسترسی خواهید داشت. لازم به ذکر است که این بازی‌ها به‌صورت فیزیکی در باندل وجود ندارند و با وارد کردن کد آن‌ها در کنسول، می‌توانید بازی‌ها را دریافت و تجربه کنید.

این باندل ویژه را با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار که هم قیمت یک ایکس باکس وان ایکس عادی است، می‌توانید خریداری کنید. باندل Metro Exodus کنسول Xbox One X در تاریخ ۲۶ بهمن و هم‌زمان با انتشار جهانی بازی، عرضه خواهد شد.

در کنار ایکس باکس وان، این بازی در تاریخ مذکور راهی پلی استیشن 4 و پی سی نیز خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده