نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

فهرست بازی‌های جدید ایکس باکس وان با قابلیت پشتیبانی از ماوس و کیبورد

ریزر به تازگی فهرست جدیدی از بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان را که از ماوس و کیبورد پشتیبانی می‌کنند اعلام کرد که در بین آن‌ها بازی Gears of War 5 هم دیده می شود.

چندی پیش و در جریان رویداد X018 مایکروسافت که در شهر مکزیکوسیتی برگزار شد، اولین بازی‌هایی که دارندگان ایکس باکس وان می‌توانند آن‌ها را با ماوس و کیبورد روی کنسول‌شان تجربه کنند معرفی شدند. حالا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Razer که ماوس و کیبورد اختصاصی را برای ایکس باکس وان در دست تولید دارد، نام آثار جدیدی را که کاربران از همین امروز می‌توانند آن‌ها را با ماوس و کیبورد روی ایکس باکس‌شان تجربه کنند را اعلام کرد.

با توجه به مطلبی که در بلاگ رسمی کمپانی ریزر منتشر شده، دارندگان ایکس باکس وان از حالا و در کنار بازی‌هایی که قبلا معرفی شده بودند، می‌توانند ۹ اثر جدید را هم با استفاده از ماوس و کیبورد تجربه کنند؛ البته برخی از بازی‌های این فهرست مانند بازی Gears of War 5 هنوز منتشر نشده‌اند، اما در هنگام انتشار می‌توان آن‌ را با ماوس و کیبورد تجربه کرد.

در میان این ۹ بازی، نام‌هایی آشنا و محبوب مثل PlayerUnknown’s Battlegrounds، Sea of Thieves، Minecraft و The Sims 4 در کنار دو اثر مورد انتظار Gears 5 و Gears Tactics دیده می‌شوند. فهرست جدیدترین بازی‌های قابل تجربه با ماوس و کیبورد روی ایکس باکس وان به‌شرح زیر است:

با اضافه شدن این ۹ بازی، حالا دارندگان ایکس باکس وان یک لیست با ۲۳ مورد را پیش‌روی خود دارند؛ مواردی که تک تک‌شان را می‌توانند با استفاده از ماوس و کیبورد روی کنسول خود تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده