نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

تیزر جدیدی از فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم منتشر شد

تیزر جدیدی از فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و بازی مهران مدیری، محمدرضا گلزار و لیلا حاتمی منتشر شد.

فیلم ما همه با هم هستیم یکی از پربازیگرترین فیلم‌های سینمای ایران محسوب می‌شود. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، تیزر تازه‌ای از این فیلم سینمایی منتشر شده است. این تیزر با محوریت نشان دادن تصاویری از بازیگران ساخته شده است و جزییات قابل توجه‌ای فاش نمی‌کند. فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» اکنون در حال طی کردن مراحل فنی ساخت موسیقی و جلوه‌های ویژه بصری است. این فیلم سینمایی به دلیل طولانی شدن مراحل آماده‌سازی به جشنواره فجر سی و هفتم نیز نرسید. شما در زیر می‌توانید جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی عنوان یکی از پربازیگرترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران را یدک می‌کشد. این فیلم سینمایی با بازی مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی جلوی دوربین رفته است.

شما کاربران زومجی در مورد این تیزر چه نظری دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده