// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵

بازی Tropico 6 تاخیر خورد؛ عرضه در فروردین ماه

استودیو Kalypso Media اعلام کرده است که به‌دلیل اعمال خواسته‌های کاربران و بالا بردن کیفیت بازی، عرضه Tropico 6 تاخیر خورده است و این اثر در ماه مارس عرضه می‌شود.

بازی Tropico 6 در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و قرار بود در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. رفته رفته تاریخ عرضه‌ی بازی به‌ ژانویه ۲۰۱۹ تغییر پیدا کرد و حال به‌نظر می‌رسد کاربران و علاقه‌مندان به این مجموعه باید تا اواخر ماه مارس منتظر بمانند. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Kalypso Media، ناشر Tropico 6، اعلام کرده است که Tropico 6 در حال تبدیل شدن به یک بازی بزرگ است، اما باید بهبودهایی روی بازی اعمال شود. از این رو کاربران بازی روی ویندوز، لینوکس و مک باید تا تاریخ ۹ فروردین ماه ۹۸ (۲۹ مارس) منتظر بمانند.

همچنین سیمون هلویگ، مدیر عامل استودیو Kalypso Media Group، نامه‌ای را در خطاب به‌هواداران منتشر کرده است. وی نامه‌ی خود را با صحبت در مورد اولین نسخه از مجموعه Tropico آغاز کرد که در سال ۲۰۰۱ عرضه شده است. در ادامه وی اعلام کرده است که Tropico 6 را در تعطیلات سال نو تجربه کرده است و بر این عقیده است که این نسخه بازی خوبی است؛ اما می‌تواند بهتر باشد تا عاشقش شود. سیمون هلوینگ در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که این تاخیر به استودیو Limbic Entertainment، سازنده‌ی بازی، اجازه می‌دهد تا جدا از اعمال ایده‌های خود، ایده‌های سایر بازیکنان بازی را هم در نظر بگیرد که در جریان نسخه‌ی بتای اختصاصی بازخوردهای خود را به‌گوش تیم سازنده رسانده‌اند.

ویژگی‌هایی مثل بخش شبیه‌ساز بازی، راه‌یابی و همچنین یک حالت چندنفره چالش‌برانگیز مواردی هستند که هلویگ در جریان نامه‌اش به آن‌ها اشاره کرده است. در انتها او اعلام کرده است که بازیکنانی که تا تاریخ ۲۰ دی ماه (۱۰ ژانویه) بازی Tropico 6 را پیش‌خرید کنند، اولین بسته الحاقی بازی را به‌صورت رایگان دریافت خواند کرد. این بسته الحاقی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده