// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۵

بازی Alien استودیو Cold Iron یک شوتر چند نفره آنلاین خواهد بود

براساس صحبت‌هایی که حین اخبار مرتبط با Alien: Blackout صورت گرفت، استودیوهای فاکس نکست و آیرن کولد روی یک شوتر چند نفره آنلاین کلان در دنیای Alien کار می‌کنند.

در حالی که بسیاری از پلتفرم مقصد Alien: Blackout یعنی گوشی‌های همراه ناامید شده‌اند، استودیو‌ی کولد آیرن (Cold Iron) همچنان یک بازی از مجموعه Alien برای پی‌سی و کنسول‌ها در نظر دارد. البته با تأیید رسمی فاکس نکست (FoxNext) مبنی بر این که بازی Alien از استودیوی کولد آیرن یک «شوتر چندنفره آنلاین کلان» و بی‌شباهت به اثر کلاسیک و ترسناک محصول سال ۲۰۱۴ یعنی Alien: Isolation خواهد بود، به قطع نمی‌توان گفت که طرفداران این مجموعه خوشحال هستند یا ناامید.

این اظهارات حین نشست خبری Alien: Blackout شکل گرفت. فاکس نکست پس از توضیحات در مورد بازی موبایل، صحبت‌هایش را این گونه پایان داد که استودیوهای فاکس نکست گیمز و کولد آیرن نیز در حال حاضر روی یک شوتر آنلاین چند نفره با حال و هوای دنیای سینمایی Alien برای کنسول‌ها و پی‌سی کار می‌کنند. در حالی که فعلاً هیچ اطلاعات یا حتی عنوان خاصی در اختیار نیست، حداقل می‌دانیم که این بازی در دست ساخت است و هیچ ربطی به بازی تازه معرفی شده Alien: Blackout ندارد.

بیانیه گذشته فاکس نکست و کولد آیرن در مورد شراکت‌شان به این موضوع اشاره داشت که بازی یک شوتر آنلاین است، اما صحبت‌های در خلال اخبار Alien: Blackout، ژانر پروژه و مقیاس وسیع مورد هدف سازندگان را تأیید کرد. بازی ظاهراً از ریشه‌های ترسناکی که بسیاری از طرفداران Alien انتظارش را می‌کشیدند، فاصله دارد، اما وقتی به ایده یک اثر مثل Destiny در دنیای Alien فکر کنید، احتمالا تا حدودی به این شوتر آنلاین امیدوار خواهید شد.

در ضمن شانس زیادی هم وجود دارد که «آماندا ریپلی» را نیز در بازی ببینیم. فاکس به استفاده از شخصیت‌های Alien: Isolation و Alien: Blackout علاقه زیادی نشان می‎‌دهد و در بیاینه اخیرش اذعان داشت که «فاکس قرن بیستم برای ارائه داستانی حماسی از دنیای Alien با طیفی وسیعی از داستان نویسان و ایده پردازان همکاری می‌‎کند و حتی قسمت‌های بیشتری از داستان آماندا ریپلی به زودی معرفی خواهند شد». البته با وجود این اظهارات نیز همه چیز در حد حدس و گمان است.

اگر ترجیح می‌‎دهید که یک بازی ترسناک از دنیای Alien را تجربه کنید، Alien: Isolation از سگا و کریتیو اسمبلی هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان در دسترس است. اگر هم مشتاق بازی‌های آینده Alien هستید، می‌توانید تریلر بازی Alien: Blackout را در پایین تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده