نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۹

رونمایی HyperX از محصولات گیمینگ در CES 2019

کمپانی HyperX در جریان نمایشگاه CES 2019، از چند محصول گیمینگ شامل هدست و میکروفون رونمایی کرد. 

شرکت HyperX تصمیم دارد تا در نمایشگاه CES 2019، خود را فراتر از یک تولیدکننده‌ی صِرف حافظه‌های رم معرفی کند. این شرکت با معرفی چند لوازم جانبی جذاب در حوزه‌ی گیمینگ، تصمیم خود برای ورود به بازار پرسود را علنی کرد. یکی از محصولات قابل‌توجه هایپر ایکس در CES امسال، هدفون گیمینگ Cloud Orbit S است که از درایورهای مغناطیسی و فناوری ردگیری کاربر برای ارائه‌ی تجربه‌ی فوق‌العاده‌ی صوتی بهره می‌برد.

هدفون‌های سری کلاود اوربیت شرکت هایپر ایکس، اولین محصولات شرکت هستند که از درایورهای ۱۰۰ میلی‌متری Audeze بهره می‌برند. درایورهای مذکور، صدای باکیفیت را با نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت و با حالت سه‌بعدی به کاربر عرضه می‌کنند. هدفون‌های هایپر ایکس در دو مدل Cloud Orbit و Cloud Orbit S عرضه می‌شوند که نسخه‌ی S مجهز به فناوری ردگیری سر کاربر با نام Waves NX هم هست. این فناوری، به کاربر یک محیط ۳۶۰ درجه ارائه می‌کند که بر اساس نحوه‌ی تکان خوردن سر او، شبیه‌سازی می‌شود.

سانکار تیاگاسامادرام، مدیرعامل شرکت Audeze درباره‌ی همکاری با HyperX می‌گوید:

ما با هایپر ایکس همکاری می‌کنیم تا کیفیت صدای بالای خود را به جامعه‌ی بزرگ گیمرها عرضه کنیم. ما می‌خواهیم نحوه‌ی تجربه‌ی بازی‌ها را برای کاربران تغییر دهیم.

HyperX

قابلیت هدفون‌های جدید هایپر ایکس، نه‌تنها کیفیت صدای بالایی را به کاربر عرضه می‌کند، بلکه در رقابت‌های شدید آنلاین نیز یک مزین رقابتی برای آن‌ها محسوب می‌شود. درواقع صدای سه‌بعدی واقعی، شناسایی دشمن را در محیط‌های جنگی حساس آنلاین، آسان‌تر خواهد کرد.

هدفون HyperX Orbit با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و نسخه‌ی S نیز برچسب قیمتی ۳۲۹.۹۹ دلاری دارد. زمان عرضه‌ی محصولات جدید هایپر ایکس، سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ عنوان شده است.

ماوس و میکروفون گیمینگ هایپر ایکس

HyperX علاوه‌بر معرفی هدفون‌ها، یک میکروفون مخصوص استریمرهای PC، پلی استیشن و مک نیز با نام Quadcast معرفی کرد. میکروفون هایپر ایکس، با قابلیت ضد لرزش، کنترل‌های حرفه‌ای و چندین ویژگی مفید دیگر عرضه خواهد شد. مشتریان هدف هایپرایکس، افرادی هستند که به پخش زنده‌ی بازی‌های ویدیویی خود علاقه دارند. میکروفون هایپرایکس در ماه مارس سال جاری میلادی با قیمت ۱۳۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

HyperX

ماوس گیمینگ Pulsefire RGB محصول دیگر هایپر ایکس در نمایشگاه CES 2019 بود که ۱۱ دکمه‌ی قابل برنامه‌ریزی را به کاربر عرضه می‌کند. به‌علاوه، حسگر Pixart 3389 برای افزایش سرعت و دقت تا ۱۶ هزار DPI در این ماوس در نظر گرفته شده است. زمان عرضه‌ی ماوس پالس‌فایر، ابتدای سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ و قیمت آن، ۹۹.۹۹ دلار گزارش شد.

هایپر ایکس علاوه‌بر محصولات فوق، ریشه‌های خود را نیز فراموش نکرده و یک ماژول رم ۱۶ گیگابایتی جدید DDR4 از خانواده‌ی Predator معرفی کرد. محصول جدید هایپر ایکس در سرعت‌های ۳۰۰۰ و ۳۲۰۰ مگاهرتز عرضه می‌شود که در پکیج‌های تکی، دوتایی (۳۲ گیگابایت) و چهارتایی (۶۴ گیگابایت) فروخته خواهد شد.

ماژول رم جدید هایپر ایکس، مجهز به نورپردازی RG‌B نیز هست که با دیگر قطعات مجهز به این نوع نورپردازی، هماهنگ می‌شود. هایپر ایکس، محصول جدید خود را در ماه جاری میلادی با قیمت ۱۶۷ دلار عرضه خواهد کرد.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده