نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

تریلر جدیدی از سریال هانا منتشر شد

به‌تازگی سرویس استریم آمازون پرایم تریلر کوتاه جدیدی از سریال هانا (Hanna) منتشر کرده که در این تیزر ما شاهد حضور ازمی کرید مایلز در نقش قاتل نوجوان داستان هستیم. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرویس استریم آمازون پرایم به‌تازگی دومین تریلر کوتاه سریال Hanna (هانا) را منتشر کرده است. داستان این مجموعه تلویزیونی جدید آمازون براساس فیلم اکشن و هیجان‌انگیزی است که با همین نام در سال ۲۰۱۱ اکران شد. در این تریلر منتشر شده، ما شاهد توانایی‌های مبارزه‌ی قاتل جوان داستان هستیم که می‌تواند یک مهاجم مرد بالغ را از پا در بیاورد و او را شکست دهد. در انتهای همین پست شما می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

دیوید فار که نویسنده فیلم هانا به حساب می‌آید، فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی اقتباسی را هم نوشته است. این سریال، داستان ماجراجویی‌های یک دختر جوان را حکایت می‌کند که استعداد و توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. از آنجایی که یکی از ماموران سازمان سیا مخفیانه به دنبال این قاتل جوان است، هانا هم تصمیم می‌گیرد تا جایی که می‌تواند از دست او فرار کند. او حتی در تلاش است تا حقیقت را درباره این مامور متوجه شود و به هویت واقعی او پی ببرد.

میری انوس، بازیگر سریال The Catch (گرفتن) نقش شخصیت ماریسا، یک مامور کارآمد و بی‌رحم که شان و جایگاه سازمان سیا را بالا برده است، را ایفا خواهد کرد. با اینکه او یک ظاهر جذاب و بی‌رحم از خودش به دیگران نشان می‌دهد، در درونش یک راز در اعماق وجودش پنهان شده که مدام در حال اذیت کردن و ترساندن او است. از آنجایی که ظهور دوباره‌ی این قاتل جوان و پدر او یعنی اریک، افشا شدن این راز را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و گذشته‌ی او را تهدید می‌کند، ماریسا هم تصمیم می‌گیرد که این خطر را سرکوب کند.

یوئل کینامان، بازیگر سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته) نقش شخصیت اریک، یک سرباز و مزدور سختی کشیده و به‌شدت غیرقابل انعطاف را ایفا خواهد کرد. او در ۱۵ سال گذشته، دختر خود را در جنگل دوری که در شمال لهستان قرار دارد، بزرگ کرده است. اریک در طی این مدت، دختر خود را تا جایی که امکان داشت، از دنیایی که زمانی آن را می‌شناخت دور کرده بود و آن را به گونه‌ای ایزوله بزرگ کرد. او به گونه‌ای خود را تربیت کرد و آموزش داد تا در هر شرایطی خود را زنده نگه دارد. تنها هدف او این بود که دخترش را در جای امنی نگه دارد. با این حال، دختر نوجوان او بعد از مدتی تلاش کرد تا از آن پناهگاه محدودی که پدرش برایش ایجاد کرده بود بیرون برود و آزادی را پیدا کند.

ازمی کرید مایلز، بازیگر فیلم Dark River (رودخانه تیره) در این سریال قرار است برای اولین بار نقش شخصیت اصلی یک داستانی را ایفا کند. هانا تمام مدت زندگی خود را در یک جنگ در شمال لهستان بود تا اینکه تبدیل به قلب یک توطئه و دسیسه بزرگ می‌شود. هانا بعد از گذشت ۱۵ سال حس می‌کند که باید از آن زندانی که برایش در دل جنگل ایجاد شده بیرون برود و زندگی را تجربه کند. اما زمانی که در دنیای واقعی قرار می‌گیرد، توسط ماریسا و بقیه افرادی که به گذشته‌ی پنهان و نامعلوم و همچنین توانایی‌های استثنایی هانا متصل هستند، شکار می‌شود.

کینامان و انوس در گذشته با یکدیگر در پروژه ساخت سریال The Killing (کشتن) از شبکه AMC همکاری داشتند و هر دوی آنها در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند. حال در این سریال اقتباسی سرویس استریم آمازون قرار است دوباره در کنار هم ظاهر شوند. مری ادلستاین و بکی کلمنتز قرار است تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه باشند. همچنین اسکات نمس و جوآن آلفانو هم به عنوان نمایندگان کمپانی NBC Universal International Studios به تهیه کنندگی اجرایی می‌پردازند. سارا ادینا اسمیت که در گذشته کارگردانی فیلم Buster's Mal Heart (دل بد باستر) را بر عهده داشت، این سریال را هم کارگردانی کرده است. فیلمبرداری این مجموعه در ماه مارس سال ۲۰۱۸ و در کشورهای مجارستان، اسلواکی، اسپانیا و انگلیستان انجام شده است. سرویس استریم آمازون پرایم تاریخ پخش سریال هانا را در ماه مارس سال جاری میلادی (اسفند امسال-فروردین ۹۸) در نظر گرفته است.

دانلود از آپارات


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده