نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Overlord اعلام شد

کمپانی پارامونت تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Overlord به تهیه کنندگی جی جی آبرامز را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Overlord (اورلرد) تایید و اعلام شده است. کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجتالی این فیلم در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۱۹ (۱۶ بهمن ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد عرضه نسخه خانگی فیلم Overlord که شامل سه نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۱۹ (۳۰ بهمن ۱۳۹۷) خواهیم بود. اکران جهانی فیلم Overlord از ماه آبان امسال آغاز شد و تا به امروز این فیلم ترسناک که نقدهای مثبتی را نیز از منتقدان دریافت کرده، بیش از ۴۱.۲ میلیون دلار که شامل ۲۱.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۹.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کرده است. بودجه ساخت این فیلم ۳۸ میلیون دلار اعلام شده است. همچنین پارامونت تصویر روی جلد نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Overlord را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Overlord

Overlord

نسخه خانگی فیلم Overlord دارای محتوای اضافه از جمله ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم یا صحنه‌های حذف شده نیز است، اما این فیلم دارای دو بخش اضافه و متفاوت هم است. در یک بخش شاهد یک نسخه متفاوت از فیلم هستیم که تصاویر آن ۴۰ برابر نسخه اکران شفاف‌تر و روشن‌تر است. همچنین این نسخه دارای یک نسخه متفاوت دیگری نیز است که در این نسخه تصاویر فیلم ۱۰ برابر تاریک‌تر از نسخه اکران فیلم است. وایت راسل، جوان ادپو، یاین د کست‌تکر، جیکوب اندرسون، بوکیم وودبین، پیلو اسبک و جان ماگارو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Overlord حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جولیوس اوری کارگردانی و بیلی ری به‌همراه مارک ال. اسمیت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم اورلرد را بر عهده داشته‌اند. 

فیلم Overlord داستان گروهی از چتربازان نیروی دریایی آمریکا را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا برج‌های رادیویی آلمان را در نرماندی از کار بیندازند. زمانی که آن‌ها روستای محل این ایستگاه‌های رادیویی را پیدا می‌کنند که توسط نازی‌ها اشغال شده، متوجه می‌شوند که این عملیات، یک عملیات ساده نظامی نیست و علاوه بر اینکه باید با نیروهای آلمانی مبارزه کنند، باید با نیروهای فراطبیعی که توسط آلمان نازی برای حفاظت از مرزها و مناطق جنگی ساخته‌ شده‌اند نیز مقابله و مبارزه کنند. جی جی آبرامز نیز تهیه کنندگی فیلم Overlord را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده