نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

فیلمبرداری فیلم Bad Boys for Life آغاز شد

ویل اسمیت به‌تازگی با انتشار تصویری در صفحه رسمی اینستاگرام خود، آغاز مرحله فیلمبرداری فیلم پسران بد برای زندگی (Bad Boys for Life) را رسما اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که پسران بد قرار است باری دیگر به میدان نبرد بازگردند. در حالی که بیشتر هنرمندان دنیای هالیوود یکشنبه شب مشغول جشن گرفتن برای جایزه‌های گلدن گلوب بهترین فیلم و سریال بودند، ویل اسمیت با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرام خود شروع رسمی مرحله فیلمبرداری فیلم Bad Boys for Life (پسران بد برای زندگی) را به طرفداران خود اعلام کرد. این اثر اکشن، سومین قسمت از سری فیلم Bad Boys (پسران بد) محسوب می‌شود که طرفداران مدت زیادی را برای آن صبر کرده بودند. ویل اسمیت علاوه بر منتشر کردن تصویر که تعدادی از فیلمنامه‌های فیلم پسران بد برای زندگی را نشان می‌دهد، عبارت «روز اول. شما را با پست‌ها در جریان خواهم گذاشت» را هم زیر این عکس نوشت.

bad boys for life

از زمانی که ویل اسمیت و مارتین لارنس با یکدیگر به پروژه ساخت فیلم Bad Boys II (پسران بد 2) رفتند، درست ۱۵ سال می‌گذرد. با این حال، در ماه نوامبر سال گذشته این دو هنرمند اعلام کردند که بالاخره قرار است در قالب دو پلیس همکار و دوست یعنی مایک لاری و مارکس برنت به میدان بازگردند. در این پروژه، ادیل ال اربی و بیلال فلاح قرار است جایگزین مایکل بی شوند و کارگردانی فیلم را در دست بگیرند. علاوه بر این دو کارگردان، ونسا هاجنز، چارلد ملتون و جو پانتولیانو هم در این تیم حضور دارند و قرار است در قسمت سوم فیلم پسران بد به ایفای نقش بپردازند. جو پانتولیانو قرار است باری دیگر همان نقشی را که در دو قسمت اول ایفا کرده بود، بازی کند. با این حال، هنوز هیچ صحبتی در رابطه با اینکه ستاره فیلم پسران بد 2 یعنی گابریله یونیون در این قسمت هم حضور خواهد داشت یا خیر، به میان نیامده است. این بازیگر محبوب در حال حاضر درگیر ساخت مجموعه تلویزیونی اسپین آفی پسران بد یعنی سریال L.A.’s Finest است و نقش اصلی آن را برعهده دارد.

فیلم Bad Boys for Life برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع ew
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده