// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

بازگشت کاراکتر لی در تریلر جدید اپیزود سوم The Walking Dead: The Final Season

به‌تازگی تریلر سومین قسمت از بازی The Walking Dead: The Final Season منتشر شده است و در آخر این ویدیو کاراکتر لی نمایش داده می‌شود.

کاراکتر لی را می‌توان یکی از بهترین کاراکترهای مجموعه The Walking Dead دانست که توسط استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games) خلق شد. متاسفانه این استودی مدتی پیش ورشکسته شد و بزرگ‌ترین نگرانی کاربران این بود که سرنوشت ادامه قسمت‌های The Walking Dead: The Final Season به‌کجا ختم می‌شود. در ادامه استودیو اسکای باند گیمز (Skybound Games) وظیفه‌ی ساخت بازی را با اعضای قبلی تل‌تیل گیمز برعهده گرفت و تاریخ عرضه‌ی اپیزود سوم را هم اعلام کردند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر قسمت سوم بازی The Walking Dead: The Final Season منتشر شده است. در این ویدیو شاهد روی تاریک کلمنتاین و تعامل این کاراکتر دوست داشتنی با سایر کاراکترهای جهان مردگان متحرک هستیم. ظاهرا وی خود را برای ماموریت مهمی آماده می‌کند. نکته‌ی جالب و هیجان‌انگیز این ویدیو، دقیقا آخر آن است که شاهد کاراکتر لی هستیم. البته چهره‌ی کامل وی نمایش داده نمی‌شود. سومین قسمت از بازی The Walking Dead: The Final Season با نام ‌Broken Toys در تاریخ ۲۵ دی ماه (۱۵ ژانویه) برای کامپیوتر (از طریق فروشگاه اپیک گیمزنینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر قسمت یکی مانده به آخر The Walking Dead: The Final Season را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده