نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

ساخت قسمت دوم فیلم Venom تایید شد

با فروش بسیار خوب فیلم Venom، ساخت قسمت دوم آن دور از انتظار نبود، اما با این حال به نظر می‌رسد قسمت جدید این فیلم را شخص دیگری کارگردانی کند.

بعد از موفقیت بسیار زیاد فیلم Venom (ونوم) که داستان آن حول محور همین شخصیت ضد قهرمانی می‌چرخد، به نظر می‌رسد که کمپانی سونی به فکر ساختن دنباله‌ی آن افتاده است و در آینده‌ای نزدیک قصد دارد مراحل تولید آن را آغاز کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی در طی یکی از گزارش‌های جدید خود اعلام کرد که کمپانی سونی پیکچرز با نویسنده فیلمنامه فیلم ونوم یعنی کلی مارسل وارد گفتگو و مذاکره شده تا او را برای قسمت دوم این فیلم بازگرداند. صحبت‌های منابع این سایت خبری حاکی از آن است که در صورت توافق، مارسل علاوه بر نویسندگی، قرار است نقش یکی از تهیه کنندگان اجرایی را هم در فیلم ونوم 2 برعهده داشته باشد و علاوه بر آن، تام هاردی هم دوباره برای ایفای نقش شخصیت ادی براک بازخواهد گشت.

از طرف دیگر انتظار می‌رود که میشل ویلیامز و وودی هارلسون هم برای فیلم Venom 2 به تیم تولید بازگردند اما فعلا در حال حاضر هنوز هیچ صحبتی از کارگردان به میان نیامده و معلوم نیست که چه کسی قرار است هدایت این اثر را در دست بگیرد. بعید به نظر می‌رسد که کارگردان قسمت اول یعنی روبن فلیشر باری دیگر برای قسمت دنباله‌ی آن هم انتخاب شود. زیرا او در حال حاضر سخت مشغول ساختن فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی 2) است تا بتواند آن را برای تاریخ اکران اکتبر سال ۲۰۱۹ آماده کند. به همین دلیل به نظر می‌رسد که او وقت و تمرکز کافی برای ساخت ادامه فیلم ونوم را ندارد.

چندی پیش، یکی دیگر از نویسنده‌های فیلم ونوم یعنی جف پینکر در طی مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که آنها قرار است دنباله‌ای را هم برای فیلم ونوم بسازند اما حالا به نظر می‌رسد که خودش در این تیم حضور ندارد. یکی از نمایندگان کمپانی سونی پیکچرز در ماه نوامبر سال گذشته به یکی از گزارشگران سایت خبری آی جی ان گفت که یک اثر مشترک مارول/سونی جدید و همچنین یک دنباله‌ی مشترک مارول/سونی در سال ۲۰۲۰ روی پرده نقره‌ای سینماها اکران خواهد شد. به همین دلیل، به احتمال بسیار زیاد این دنباله‌ی مشترک قرار است همان ونوم 2 باشد.

اصلا جای تعجب نیست که دنباله‌ای از این اثر در دست ساخت قرار گرفته باشد. زیرا فیلم ونوم در باکس آفیس عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. حتی می‌توان گفت که از فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) و فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) هم عملکرد بهتری داشته است. در نهایت، این فیلم تا پایان زمان اکران خود توانست به درآمدی بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی دست پیدا کند. همین اتفاق باعث شد که ونوم در لیست ۱۰ فیلم برتر باکس آفیس، در سال ۲۰۱۸ شناخته شود. علی رغم این موضوع، نقدهای نامطلوب زیادی حول محور این اثر منتشر شد.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده