نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

بازی موبایل Alien: Blackout با محوریت آماندا ریپلی معرفی شد

بازی Alien: Blackout ماجراهای شخصیت اصلی Alien: Isolation را به شکلی متفاوت و در پلتفرم‌های همراه دنبال می‌کند.

در روزهای گذشته شاهد انتشار ویدیوهای مرموزی از طرف اکانت توییتر Alien بودیم؛ ویدیوهای کوتاهی که طرفداران «بیگانه» را ذوق‌زده کرده بودند و خیلی‌ها حدس می‌زدند ادامه ماجراهای آماندا ریپلی در بازی Alien: Isolation در راه باشد. سرانجام از این بازی رونمایی شد و هرچند آماندا ریپلی نقش اصلی آن را برعهده دارد، ولی بازی مورد نظر Alien: Isolation 2 نیست.

این بازی موبایل همان پروژه‌ای است که مدتی قبل با نام تجاری Alien: Blackout توسط کمپانی فاکس قرن بیستم ثبت شده بود؛ بازی‌ای که توسط استودیو FoxNext ساخته و به وسیله D3 Go منتشر می‌شود. ماجراهای بازی هم به گیر افتادن آماندا ریپلی در ایستگاه فضایی Weyland-Yutani می‌پردازد و یک بار دیگر باید مراقب حملات یک زنومورف باهوش باشید که ممکن است در هر گوشه و کناری در کمین شما نشسته باشد و ناگهان به سمت شما حمله کند.

البته در کنار بخش‌های اصلی، مراحلی هم در نظر گرفته شده‌اند که در آن‌ها باید خدمه ایستگاه فضایی را از چنگ زنومورف نجات دهید و این کار را از طریق یک نقشه هولوگرافیک و راهنمایی خدمه درون بخش‌های مختلف ایستگاه و استفاده از سیستم‌های اضطراری انجام دهید.

دانلود ویدیو از آپارات

داستان Alien: Blackout بین فیلم‌های Alien و Aliens رخ می‌دهد و قرار است انتخاب‌های بازیکن هم در مسیر پیش‌روی بازی نقش داشته باشند. دوست‌داران بیگانه حتی اگر از ساخته شدن یک بازی موبایل به جای یک اثر عظیم هم ناراحت نباشند، احتمالاً از این موضوع که درجه سنی بازی T (مناسب نوجوانان) است شگفت‌زده خواهند شد؛ درجه‌ای که نشان می‌دهد با بازی خیلی خشن و خونینی طرف نیستیم و این اثر حال و هوایی لطیف‌تر از قبل خواهد داشت.

در مجموع به نظر می‌رسد فاکس قرن بیستم حداقل به این زودی‌ها به سراغ ساخت دنباله‌ مستقیمی برای Alien: Isolation محصول استودیو Creative Assembly نخواهد رفت و علاقمندان این مجموعه فعلاً باید منتظر Alien: Blackout باشند که در تاریخ نامشخصی برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده