نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

صحبت‌های تونی هاوک در مورد فیلم Skate Jam که قرار بود با حضور شخصیت‌های لونی تونز ساخته شود

تونی هاوک اخیراً در مورد فیلمی به نام Skate Jam صحبت کرده است که قرار بود در حال و هوای Space Jam ساخته شود.

تونی هاوک را می‌توان یکی از معروف‌ترین اسکیت‌بازهای تاریخ دانست؛ کسی که به لطف سری بازی‌های Tony Hawk's Pro Skater برای گیمرها هم نامی شناخته شده است. این ورزشکار ۵۰ ساله اخیراً در یک توییت به فیلمی تحت عنوان Skate Jam اشاره کرده است که هیچ‌وقت ساخته نشد.

بعد از موفقیت‌های فیلم Space Jam با حضور شخصیت‌های محبوب لونی تونز (Looney Tunes) و بسکتبالیست‌هایی مثل مایکل جردن، کمپانی برادران وارنر به فکر ساخت فیلم‌های دیگری با حال و هوای مشابه افتاد. چند سال طول کشید تا نوبت به دومین فیلم بزرگ لونی تونز با ترکیب انیمیشن و لایو اکشن رسید و Looney Tunes: Back in Action به پرده سینماها آمد. در فاصله بین ساخته شدن این دو فیلم، فستیوالی توسط برادران وارنر شکل گرفته بود که تونی هاوک به همراه ۹ ورزشکار دیگر در رشته‌هایی مثل اسکیت‌بورد، دوچرخه‌سواری بی‌ام‌ایکس و رولربلید در آن شرکت داشتند و شخصیت‌های لونی تونز هم در بخش‌های مختلف فستیوال به شکل نقاشی یا عروسک و... حضور داشتند؛ همین قضیه باعث شد وارنر بعدها با تونی هاوک در مورد ساختن فیلم جدیدی با حضور این اسکیت‌باز صحبت کند.

در حالی که به نظر می‌رسید همه‌چیز آماده شروع همکاری هاوک و وارنر برای تولید فیلمی به نام Skate Jam است، فیلم Looney Tunes: Back in Action اکران شد و فروش بسیار ناامیدکننده‌ای داشت؛ به طوری که با وجود بودجه ۸۰ میلیون دلاری، کمتر از ۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت و در حالی که Space Jam در آمریکا ۹۰ میلیون دلار فروخته بود، این فیلم تنها ۲۱ میلیون دلار از بازار آمریکا کسب کرد. همین قضیه هم باعث شد وارنر از تولید فیلم دیگری با این شکل و شمایل منصرف شود و هرگز شاهد همکاری هاوک و این کمپانی نباشیم.

البته این روزها خبرهای خوشی برای طرفداران شخصیت‌های لونی تونز به گوش می‌رسد و Space Jam 2 با بازی لبران جیمز و تهیه‌کنندگی رایان کوگلر (کارگردان فیلم Black Panther) ساخته خواهد شد تا بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال، یک بار دیگر شاهد فیلمی با حضور بسکتبالیست‌ها و شخصیت‌های لونی تونز باشیم.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده