نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

جدیدترین تریلر سریال ترسناک ایرانی احضار منتشر شد

به تازگی تریلر جدیدی از سریال ترسناک ایرانی احضار به کارگردانی رامین عباسی زاده منتشر شد که تاریخ پخش این سریال را هم مشخص می‌کند.

سریال ایرانی و ترسناک «احضار» قرار است به عنوان اولین سریال ترسناک شبکه نمایش خانگی که محصول ایران است به زودی توزیع شود. این سریال بازیگرانش را از طریق فراخوان‌های مختلفی جذب کرده است و به این ترتیب سعی شده تا از استعداد‌های جوان در سریال استفاده شود. رامین عباسی زاده، سازنده‌ی این سریال، پیش از این در تولید سریال‌هایی مانند «سقوط یک فرشته» حضور داشته است. حال با انتشار آخرین تریلر این سریال ترسناک، تاریخ پخش آن نیز مشخص شد. طبق این تریلر، سریال احضار در تاریخ ۱۹ دی ماه منتشر خواهد شد. شما در زیر می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال ایرانی احضار با بازی بازیگرانی مانند الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، حسین سیفی، ریحانه رضی، یاسمن همتی، نرگس امینی، نوش آفرین رحمانی، شیما مرزی، بهار خانی، محمد توکلی و با هنرمندی سلیمه رنگزن ساخته شده است. رامین عباسی زاده، تهیه کنندگی، کارگردانی و طراحی فیلمنامه این سریال را برعهده داشته است. محسن سرتیپی نیز این سریال را نوشته است. این سریال، حنان فیلم و موسسه گلرنگ رسانه را به عنوان سرمایه گذار دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده