نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 900 در CES 2019 توسط ایسر رونمایی شد

ایسر در جریان CES 2019 اطلاعات جدیدی از لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 900 ارائه و به صورت کامل از آن رونمایی کرد. 

در نمایشگاه IFA 2018، شاهد معرفی لپ‌تاپ جدید و عجیبی از ایسر از خانواده‌ی گجت‌های گیمینگ بودیم. لپ‌تاپ جدید این شرکت با ظاهری خاص و عملکردی دوگانه، با نام Predator Triton 900 به‌صورت کلی معرفی شد. اکنون و در خلال نمایشگاه CES 2019، مشخصات کامل، قیمت و تاریخ عرضه‌ی غول ایسر مشخص شد.

لپ‌تاپ گیمینگ ایسر از یک لولا با طراحی خاص بهره می‌برد که تغییر زاویه و تبدیل کردن به تبلت را برای کاربر راحت می‌کند. همین لولا، اولین بخشی است که نگاه مصرف‌کننده‌ها را به خود جلب می‌کند. یک قطعه‌ی آلومینیمی با تراش دقیق CNC که شرکت سازنده، نام Ezel Aero Hinge را برای آن انتخاب کرده است. این قطعه، چهار حالت استفاده از لپ‌تاپ را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

مشتریان پردیتور تریتان، می‌توانند آن را به‌صورت لپ‌تاپ معمولی، تبلت یا حتی صفحه‌نمایشی معمولی برای ارائه‌ی فیلم و رسانه استفاده کنند. درحالت تبلت، با صفحه‌نمایش لمسی و غول‌آسای ۱۷ اینچی رو‌به‌رو هستیم که قوی‌ترین تبلت ویندوزی جهان نیز خواهد بود. صفحه‌نمایش بزرگ لپ‌تاپ ایسر، در بخش قدرت و کیفیت نیز یک غول واقعی محسوب می‌شود. کیفیت 4K و فناوری IPS به‌همراه Nvidia G-Sync، پردیتور را به بازیگری قابل احترام در بخش نمایش تبدیل می‌کند.

Predator Triton 900 ایسر

علاوه‌بر نمایشگر، دیگر مشخصات لپ‌تاپ جدید ایسر نیز قابل‌توجه هستند. مصرف‌کننده‌ی نهایی می‌تواند این لپ‌تاپ را با مشخصات پردازنده‌ی ۶هسته‌ای نسل هشتم اینتل Core i7، پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا RTX 2080، حافظه‌ی SSD NVMe PCIe و تا ۳۲گیگابایت حافظه‌ی رم خریداری کند. ایسر یک گیرنده‌ی وایرلس ایکس‌باکس نیز برای لپ‌تاپ جدید خود عرضه می‌کند که قابلیت اتصال دسته‌ی بازی ایکس‌باکس را به کاربر می‌دهد. البته لپ‌تاپ گیمینگ ایسر با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ عالی، قیمت قابل‌توجهی هم دارد. Predator Triton 900 با قیمت ۳۹۹۹دلار در ماه مارس (اسفند) سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

ایسر برای آن دسته از کاربرانی که به‌دنبال نسخه‌های ارزان‌قیمت‌تر لپ‌تاپ گیمینگ باشند، Predator Triton 500 را معرفی کرد. این لپ‌تاپ گیمینگ با ضخامت بسیار پایین حدود ۱.۷سانتی‌متر و وزن ۱.۸کیلوگرم عرضه خواهد شد.

مشخصات تریتان ۵۰۰ نسبت‌به پسرعموی بزرگ‌ترش، پایین‌تر خواهد بود. صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴هرتز و کیفیت 1080p به‌همراه فناوری انویدیا G-Sync، قابلیت‌های نمایشی نسخه‌ی ارزان‌تر و سبک‌تر هستند. البته، شاید نسخه‌ی ارزان‌تر به‌خاطر چگالی پایین‌تر پیکسل‌ها برای گیمینگ مناسب‌تر باشد.

Predator Triton 900 ایسر

مشخصات سخت‌افزاری دیگر نسخه‌ی ۵۰۰، کمی شبیه به Triton 900 هستند. پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا RTX 2080 با طراحی Max-Q، پردازنده‌ی Core-i7 نسل هشتم اینتل، SSD NVMe PCIe و حافظه‌ی رم ۳۲گیگابایتی، Triton 500 را نیز به انتخابی قدرت‌مند برای گیمرها تبدیل می‌کند. لپ‌تاپ گیمینگ ۱۵.۶ اینچی ایسر، در پایان سه‌ماهه‌ی جاری میلادی با قیمت ۱۷۹۹.۹۹ دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.

 در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ گیمینگ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی آن‌ها در بخش لپ‌تاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده