// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

شایعه: Elsweyr نام بسته الحاقی بعدی The Elder Scrolls Online خواهد بود

یکی از کاربران بازی The Elder Scrolls Online با جست‌وجو در فایل‌های آن متوجه بسته الحاقی جدید این اثر با نام Elsweyr شده است.

چند ماهی است که از انتشار آخرین بسته الحاقی بازی The Elder Scrolls Online می‌گذرد و دیگر زمان آن فرا رسیده است تا استودیو زنیمکس آنلاین (Zenimax Online Studios)، سازنده بازی The Elder Scrolls Online، محتوای جدیدی را برای این بازی نقش آفرینی و MMO معرفی کند. از طرفی یکی از کاربران بازی با جست‌وجو در میان فایل‌های The Elder Scrolls Online متوجه یک بسته الحاقی جدید با نام Elsweyr شده است. همچنین این کاربر متوجه اضافه شدن کلاس نکرومنسر به بازی هم شده است.

به‌دنبال این اتفاق بلافاصله استودیو زنیمکس آنلاین از طریق حساب کاربری توییتر The Elder Scrolls Online اعلام کرده که لایو استریم جدیدی را برای این بازی در نظر گرفته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران می‌توانند در تاریخ ۲۶ دی ماه (۱۶ ژانویه) و ساعت ۱:۳۰ بامداد به‌وقت ایران لایو استریم بازی The Elder Scrolls Online را از طریق شبکه‌ی توییچ تماشا کنند. مشخص نشده است که در این لایو استریم چه محتویاتی معرفی می‌شوند، اما با توجه به شایعات منتشر شده در انجمن بازی، می‌توان انتظار داشت که بسته الحاقی Elsweyr درکنار کلاس نکرومنسر معرفی شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده داستان اکسپنشن Elsweyr در سرزمین خاجیت روایت می‌شود. همچنین در بخش داستانی با اژدهایان مختلفی روبه‌رو خواهید شد. البته جدا از محتویات ذکر شده تیم سازنده محتویات بیشتر و مختلفی را برای کاربران خود در نظر گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده