نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۱

اچ‌ پی لپ‌ تاپ Spectre Folio را به صفحه نمایش 4K مجهز کرد

طبق اعلام اچ پی در جریان نمایشگاه CES 2019، مدل جدیدی از لپ تاپ Spectre Folio این شرکت با صفحه نمایش 4K روانه بازار می‌شود. 

مرداد ماه سال گذشته در رویدادی ویژه، اچ‌پی لپ‌تاپ جدید و لوکسی با عنوان HP Spectre Folio را رونمایی کرد که قابلیت تبدیل به تبلت را نیز داشت. این لپ‌تاپ باکیفیت و پرقدرت که سطوح بیرونی آن با چرم طبیعی پوشانده شده، علاوه‌بر قابلیت تبدیل به تبلت ویندوزی، می‌تواند به کمک مگنت‌های تعبیه‌شده در آن به حالت خاصی روی سطح قرار گیرد.

امروز و در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2019، اچ‌پی اعلام کرد مدل جدیدی از این لپ‌تاپ با پوشش چرمی را ارائه خواهد کرد که کاور چرمی آن رنگ منحصربه‌فردی دارد و مجهز به صفحه‌‌نمایش 4K است. HP اعلام کرد که مدل جدید‌تر به دلیل بهره بردن از صفحه نمایش 4K ممکن است از حیث نگه داشتن باتری کمی ضعیف‌تر از مدلی با صفحه نمایش معمولی عمل کند که دلیل آن، رزولوشن بالاتر صفحه نمایش است. 

همچنین مدل پایه HP Spectre Folio مجهز به صفحه نمایش 4K، قرار است با قیمت ۱۳۰۰ دلار قابل خرید باشد. این مدل به پردازنده i5-8200Y، هشت گیگابایت حافظه رم و یک SSD با حجم ۲۵۶ گیگابایت مجهز خواهد بود. 

 در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی آن‌ها در بخش لپ‌تاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده