نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۳۹: از مهم ترین اتفاقات سال ۲۰۱۸ تا احتمال معرفی کنسول های نسل بعد

در اولین قسمت از لودینگ در سال ۲۰۱۹ سری می‌زنیم به مهم‌ترین اتفاقات رخ داده در سال پیش و از انتظاراتمان از سال ۲۰۱۹ می‌گوییم.

در لودینگ ۳۹ که اولین قسمت لودینگ در سال جدید میلادی است، به روال قبلی برنامه برگشته‌ایم. در این قسمت سری می‌زنیم به مهم‌ترین اتفاقاتی که در سال ۲۰۱۸ برای صنعت گیمینگ رخ داد. از کنترلر جدید مایکروسافت برای افراد کم‌توان و ناتوان می‌گوییم، از کراس‌پلی بازی فورتنایت حرف می‌زنیم و نگاهی به حضور سه راس قدرتمند گیمینگ در کنار هم در مراسم گیم اواردز می‌اندازیم.

در بخش دماسنج، به کنسول جدید استودیو بازی‌سازی اسلایتلی مد گیر می‌دهیم و از درآمد ۱۰ میلیون دلاری نینجا می‌گوییم. این هفته بر خلاف هفته‌های گذشته، بازی‌های جذابی عرضه خواهند شد که در قسمت تازه‌ها آنها را معرفی می‌کنیم. در بخش دیگری از لودینگ ۳۹، از انتظارات‌مان از سال ۲۰۱۹ حرف می‌زنیم و احتمال معرفی کنسول‌های نسل بعد را می‌سنجیم. در این قسمت، آخرین اخبار رویداد بهترین‌ بازی‌های سال ۲۰۱۸ لودینگ را در اختیار شما قرار می‌دهیم و نتایج نظرسنجی‌ها را نیز بررسی می‌کنیم.

فراموش نکنید که رویداد بهترین‌های سال زومجی کماکان در حال برگزاری است و شما می‌توانید به راحتی با رفتن به صفحه مخصوص این رویداد از جدیدترین برنده‌ها مطلع شوید. این شما و این هم لودینگ ۳۹:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده