// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Ramageddon؛ نبرد گوسفندان برای بقا

در بازی موبایل Ramageddon باید گوسفند خود را در نقشه بازی حفظ و یک نبرد آنلاین جذاب را تجربه کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Ramageddon پتانسیل این را دارد که تبدیل به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل شود و نبردهای آنلاین چندنفره را به صفحه کوچک گوشی‌های موبایل بکشاند. باید دید که سازندگان چگونه می‌توانند سرورهای بازی اندروید Ramageddon را به‌خوبی مهیای چنین پتانسیلی کنند و برای مدتی هم که شده سر زبان‌ها بیافتند.

بازی Ramageddon یک اثر بازیکن در برابر بازیکن بسیار هیجان‌انگیز است که طراحی بسیار ساده‌ای دارد و با گرافیک پیکسلی عرضه شده است. در این بازی شما یک گوسفند نر وحشی دارید که باید در نقشه بازی رها کنید و به‌دنبال ضربه‌ زدن به دیگر گوسفندهای حاضر در صفحه بازی باشید. رقابت‌ها به صورت زمان واقعی دنبال می‌شود و شما با بازیکنان واقعی نبرد خواهید داشت. همین موضوع می‌تواند هیجان را بسیار بالا ببرد، چرا که هیچ رحمی در کار نیست و همه برای کسب قهرمانی پا به نقشه بازی می‌گذارند. شما باید در محیط حرکت کنید و با لمس صفحه نمایش جهت حرکت گوسفند خود را تعیین کنید. می‌توانید ضربات خود را وارد کنید و دیگر گوسفند را به‌سمت سقوط به سطح زمین پرتاب کنید. بالطبع کار راحتی پیش‌رو ندارید و دیگر بازیکنان هم به‌دنبال ضربه زدن به شما خواهند بود. می‌توانید در ادامه به شخصی سازی گوسفند خود بپردازید و از نظر ظاهری و قدری کاراکتر خود را ارتقا دهید. بدین صورت جلوه ویژه‌تری در محیط بازی خواهید داشت چرا که همه بازیکنان طراحی شما را می‌بینند و می‌تواند انگیزه مضاعفی برای شما باشد. شما می‌توانید وارد رقابت‌های فوق‌العاده سریع Deathmath شوید و شانس خود را برای پیروزی در ۳ دقیقه امتحان کنید. اما بخش اصلی بازی RamRoyal است که شما را در آخرین وضعیت ذخیره شده قرار می‌دهد و باید به‌عنوان شخصیت روی نقشه بازی زنده بمانید. در واقع Ramageddon را می‌توان یک بتل رویال جمع و جور دانست که نقشه کوچک‌تری دارد و باید از قوه بدنی کاراکتر خودتان برای پیروزی در بازی استفاده کنید. Ramageddon نشان می‌دهد که بتل رویال می‌تواند به سبک‌های مختلف صنعت بازی وارد شود و حتی بازی‌هایی با گرافیک پیکسلی را هم اسیر خودش کند.

Ramageddon

نقشه‌های متنوعی در بازی وجود دارد که همگی دارای چالش‌های خاص هستند و باید سیستم مبارزات مختلفی برای هرکدام در نظر داشته باشید. به‌طور مثال نقشه‌هایی وجود دارند که یک رود از وسط‌شان می‌گذرد یا اینکه دارای سطوح یخی هستند و حرکت در آن‌ها برای شما سخت می‌شود. با توجه به این موارد باید گفت که موانع محیطی نقش بزرگی در عملکرد شما دارند و باید از آن‌ها استفاده لازم را برای پرتاب و ضربه‌های خود بکنید. محیط‌هایی هم وجود دارند که در چندین طبقه طراحی شده‌اند و گاها مدام بین آن‌ها سوئیچ خواهید داشت.در حالت کلی باید از لبه‌ها به‌دور باشید و سعی کنید که در تیررس ضربات گوسفندهای دیگر قرار نگیرید.

باید خلاق باشید و روند حرکت دشمنان خود را حدس بزنید تا بر آن‌ها چیره شوید

شاید آثار مارشابه بازی Ramageddon را زیاد تجربه کرده باشید، اما سادگی گیم‌پلی این بازی سبب می‌شود که علاقه‌مندان زیادی به‌سمت آن جذب شوند و شانس خود را برای موفقیت امتحان کنند. ریتم بازی به‌نوعی است که امکان کل کل بین رقیبان را فراهم می‌کند. سیستم بازی به‌گونه‌ای است که می‌توان حرکات بازیکنان را تشخیص داد و با چند حرکت غافلگیرانه آن‌ها را به قعر دره راهنمایی کرد. همین موضوع امکان خلاقیت در بازی را افزایش می‌دهد و می‌توانید باهوش عمل کنید و امتیاز بیش‌تری کسب کنید. حضور در بین رتبه‌های برتر جدول باعث می‌شود که در نبردهایی حاضر شوید که تعداد بازیکنان بیش‌تری حضور دارند و اکشن فوق‌العاده سریع منتظر شما خواهد بود.

Ramageddon

Ramageddon علارغم طراحی ساده‌اش، می‌تواند یکی از اعتیادآورترین آثار PvP موبایل باشد

بازی Ramageddon از سه بخش متفاوت تشکیل شده است که هر کدام چالش خاصی محسوب می‌شود. در بخش Ram with Bots می‌توانید به‌صورت آفلاین با ربات‌ها نبرد کنید و تمرین خوبی برای بخش آنلاین بازی داشته باشید. در محیط بازی می‌توانید با دیگر بازیکنان چت کنید و شکلک‌هایی را جهت کل کل ارسال کنید. رقابت‌ها به‌صورت زمانی برگزار می‌شود و هر شخصیتی که بتواند بیش‌ترین امتیاز را کسب کند برنده خواهد بود. هرگاه که به دره سقوط می‌کنید، پس از چند ثانیه ریسپاون می‌شوید و می‌توانید دوباره کار خود را شروع کنید. با بردن نبرد‌های بیش‌تر می‌توانید وارد لیگ جهانی شوید و رتبه‌بندی خود را بهبود بخشید. انیمیشن‌های گرافیکی جذاب به‌صورت پیکسلی طراحی شده است که در نوع خودشان بسیار جالب هستند.

شاید در حال حاضر نتوان چیز زیادی از Ramageddon گفت اما یقینا پتانسیل زیادی برای موفقیت این اثر دیده می‌شود و باید دید که تا انتشار جهانی چه تغییراتی شامل بازی خواهد شد. سیستم اکشن سرعتی بازی باعث می‌شود که نبرد‌ها سنگین‌تر شوند و هر بازیکن برای موفقیت دست به هرکاری در نقشه بازی بزند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Ramageddon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده