نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ پخش انیمیشن سریالی Star Wars: The Clone Wars اعلام شد

کمپانی لوکاس فیلم به‌تازگی اعلام کرده که انیمیشن سریالی جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون (Star Wars: The Clone Wars) قرار است دوباره احیا شود و در سال ۲۰۱۹ به روی آنتن برود.

بعد از اینکه در سال ۲۰۱۲، پخش انیمیشن سریالی Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون) متوقف شد، بسیاری از طرفداران از مسیر جدیدی که کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) برای این مجموعه در پیش گرفته بود، به‌شدت عصبانی شدند. پیش از توقف پخش، انیمیشن سریالی جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون در شبکه کارتون نتورک به روی آنتن می‌رفت. این خبرها، بعد از اینکه لوکاس فیلم توسط کمپانی دیزنی خریداری شده بود، منتشر شد. اما حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که با ایجاد سرویس استریم جدیدی توسط کمپانی دیزنی، این مجموعه تلویزیونی محبوب قرار است باری دیگر به آغوش طرفداران خود بازگردد. علاوه بر این، براساس تاریخی که مسئولان لوکاس فیلم مشخص کردند، می‌توان گفت که طرفداران نیاز نیست زمان نیازی را منتظر بمانند.

سایت خبری اینترتینمنت ویکلی تایید کرده که فصل ششم انیمیشن سریالی جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون قرار است در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۹، در سرویس استریم Disney+ پخش شود. این موضوع به این معنی است که طرفداران می‌توانند پیش از شروع سال ۲۰۲۰، شاهد حضور دوباره‌ی شخصیت اوبی وان، آناکین و آسوکا تانو باشند. درست بعد از اینکه کمپانی لوکاس فیلم توسط دیزنی خریداری شد، پخش این انیمیشن سریالی هم متوقف شد زیرا تیم انیمیشنی این استودیو دیگر باید تمام تمرکز خود را روی انیمیشن سریالی Star Wars Rebels (شورشیان جنگ ستارگان) منعطف می‌کردند. بعد از این پروژه، آنها باید روی فیلم Star Wars: Revenge of the Sith (جنگ ستارگان: انتقام سیت)، فیلم Star Wars: A New Hope (جنگ ستارگان: امیدی تازه) و تا حدودی هم روی شخصیت‌های فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) تمرکز می‌کردند. طولی نکشید که بعد از آخرین اثر سینمایی، یک مجموعه جدید یعنی انیمیشن سریالی Star Wars Resistance ساخته شد و به روی آنتن رفت.

با این حال، مدتی است که دیو فیلونی کمی از حجم مسئولیت‌های خودش کاسته و به نظر می‌رسد که قصد دارد تا تمام تمرکز خود را روی تولید دوباره‌ی انیمیشن سریالی جنگ کلون‌ها بگذارد. علاوه بر این، او درگیر ساخت اولین لایو اکشن سریالی دنیای جنگ ستارگان به نام The Mandalorian است. این لایو اکشن هم قرار است در سرویس استریم Disney+ پخش شود.

در نهایت، خوشبختانه دیگر طرفداران مجبور نیستند زمان زیادی را برای بازگشت مجموعه‌ی محبوبشان صبر کنند. اشلی اکشتاین صداپیشه شخصیت آسوکا تانو چندی پیش در طی گفتگویی به طرفداران قول داد، زمانی که این مجموعه بالاخره بازمی‌گردد، آنها از دیدن آن شگفت‌زده خواهند شد. او در طی مصاحبه‌ای که با گزارشگر سایت خبری CBR داشت، اینگونه درباره این مجموعه صحبت کرد:

من به شما قول می‌دهم. همانطور که واضح است، دیو فیلونی هم بخشی از این مجموعه است. او تا جایی که می‌توانست تلاش خود را کرد تا بخش زیادی از افراد مهم و کلیدی‌ای را که بخشی از مجموعه‌ی قبلی بودند، به این تیم هم بیاورد. تقریبا بخش زیادی از اعضای تیم صداپیشگان و همچنین تعداد زیادی از عوامل اصلی مجموعه. داستان‌هایی که برای این انیمیشن سریالی نوشته شده فوق‌العاده هستند. افرادی هم که در این تیم کار می‌کنند فوق‌العاده هستند. در کل می‌تواند گفت هر چیزی را که دیو فیلونی بر روی آن دست می‌گذارد، فوق‌العاده از آب در می‌آید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده