نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳

تصویر جدیدی از فیلم Hellboy منتشر شد

به‌تازگی کمپانی لاینزگیت تصویر جدیدی از فیلم پسر جهنمی (Hellboy) را منتشر کرده است. ما در این تصویر شاهد اسلحه‌ی بزرگ و معروفی هستیم که هل بوی در دست دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) تصویر جدیدی از فیلم Hellboy (پسر جهنمی) منتشر شده است. ما در این تصویر شاهد این هستیم که شخصیت هل بوی (با بازی دیوید هاربر)، مامور مرکز تحقیقات و دفاع از موجودات ماورالطبیعه، یک اسلحه بزرگ در دست دارد و قصد دارد تا در یک وضعیت اضطراری و خشن مداخله کند. دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) که قرار است نقش این شخصیت ضد قهرمان را ایفا کند، در طی مصاحبه‌ای درباره نقش خود صحبت کرد:

من عاشق این هستم که سرنوشت به گونه‌ای برای این شخصیت مقدر کرده که او باید پایان دنیا را به ارمغان بیاورد. با این حال، انگار او خودش هنوز دوست دارد تا یک فرد خوبی باشد.

این شخصیت جهنمی و ضد قهرمان قرار است از دست راست بزرگ، آسیب‌ناپذیر و سنگی که به عنوان کلیدی به سوی آخرالزمان است، به عنوان یکی از چندین سلاح قدرتمند خود به کار ببرد تا با نیروهای تاریک مانند کاراکتر ملکه خونین، مبارزه کند. شخصیت ملکه خونین قرار است توسط میلا یوویچ بازیگر سری فیلم Resident Evil (رزیدنت ایول) ایفا شود. تصویر جدید منتشر شده از فیلم هل بوی:

فیلم هل بوی - فیلم پسر جهنمی - فیلم Hellboy

دیوید هاربر در مورد نقش خود گفت:

هل بوی اساسا یک شخصیت خوش قلب محسوب می‌شود. با این حال، یک قاتل بزرگ پیر است و فقط افرادی را که باید، نابود می‌کند. ما ترس و وحشت از چیزی را که در واقع قرار است شبیه به جهنم باشد مورد بررسی قرار دادیم و همچنین مشکلاتی را که باید هل بوی با آن دست و پنجه نرم کند تا بتواند جایگاهی را در میان انسان‌ها برای خود به‌دست بیاورد، به تصویر کشیدیم. کشتن هر چیزی در این فیلم یک حس و مفهومی دارد، حتی اگر قرار باشد که آن قربانیان هیولاها یا غول‌ها باشند. شما سر آنها را خرد خواهید کرد و با خون آنها حمام خواهید کرد. بعد از این اتفاقات شما احساسات پیچیده‌ای خواهید داشت. ما قصد داریم تا در این فیلم واقعیت شخصیت هل بوی و اینکه او در واقع یک ماشین کشتار و یک سلاح بسیار خطرناک است، به تصویر بکشیم.

نیل مارشال کارگردان دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و همچنین فیلم The Descent (نزول) که کارگردانی نسخه ریبوت فیلم هل بوی را برعهده دارد، اعلام کرده که درجه سنی این فیلم R خواهد بود. با اینکه این فیلم نسبت به دو اقتباس اولی به کمیک‌های مایک میگنولا وفادارتر است اما خشن‌تر و خونین‌بارتر هم خواهد بود. خود مایک میگنولا هم در طی مصاحبه‌اش هم اعلام کرده که خصوصیات و المان‌های بسیار تاریک، از همان ابتدا همیشه بخشی از رزومه‌ی نیل مارشال به عنوان یک کارگردان ژانر وحشت بوده است. همین موضوع باعث شده تا این فیلم نسبت به نسخه‌ای که توسط گیرمو دل تورو کارگردانی شده، تا حد زیادی فاصله بگیرد و خشن‌تر هم بشود. میگنولا در طی مصاحبه‌اش اینگونه درباره این شخصیت صحبت کرده است:

اگر شما می‌خواهید از چنین شخصیتی درون فیلم خود استفاده کنید، باید به او اجازه دهد تا کاری را که در آن بهترین است، به بهترین شکل انجام دهد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که درون این فیلمنامه، از المان‌های شبیه به نسخه‌ی دل تورو فاصله بگیریم و در برخی موارد از راه‌های قبلی خودمان هم دور شویم. با این کار ما قصد داشتیم تا مطمئن شویم که در حال ساخت یک فیلم پسر جهنمی متفاوت با شخصیت مجزای خودش هستیم. البته لازم به ذکر است که ما همچنان به کتاب کمیک وفادار هستیم.

دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، میلا یوویچ در نقش ملکه خونین، ایان مکشین در نقش پروفسور بروم، دنیل دای کیم در نقش بن دیمیو، ساشا لین در نقش آلیس موناهن، توماس هیدن چرچ در نقش لابستر جانسون، پنلوپه میچل در نقش جادوگر اعظم گانید، سوفی اوکوندو در نقش لیدی هیتون، الیستر پیتری در نقش لرد آدام گلارن و برایان گلیسون در نقش مرلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hellboy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Hellboy به کارگردانی نیل مارشال، برای اکران در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده