// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی New Super Mario Bros. U Deluxe

کمپانی نینتندو در قالب برنامه Nintendo Minute ویدیو جدیدی از بازی New Super Mario Bros. U Deluxe با محوریت گیم پلی Co-op منتشر کرده است.

در اواخر سه‌ماهه سوم سال گذشته میلادی بود که کمپانی Nintendo (نینتندو) در جریان رویداد Nintendo Direct از نسخه نینتندو سوییچ بازی New Super Mario Bros. U با نام بازی New Super Mario Bros. U Deluxe رو‌نمایی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که تنها چند روز تا عرضه این بازی باقی مانده است، کمپانی مذکور ویدیوی جدید آن را منتشر کرده است که به واسطه آن می‌توانید ۱۰ دقیقه از گیم پلی این بازی را مشاهده کنید.

گیم پلی بازی New Super Mario Bros. U Deluxe در قالب تازه‌ترین قسمت از برنامه Nintendo Minute به نمایش در آمده است. این برنامه که جزو برنامه‌های رسمی کمپانی نینتندو محسوب می‌شود، از سال ۲۰۱۳ و با مجری‌گری کریستا یانگ و کیت الیس آغاز به کار کرده است که در قالب آن بازی‌های نینتندو به نمایش داده می‌شوند، با فعالان حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی مصاحبه می‌شود و آیتم‌های مختلف جعبه‌گشایی می‌شوند. در جریان جدید‌ترین ویدیو برنامه Nintendo Minute، مرحله اول دنیای Frosted Glacier به همراه شخصیت‌های Mario و Toadette به نمایش در می‌آید. این ویدیو را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی New Super Mario Bros. U Deluxe نسخه بهبود‌یافته بازی New Super Mario Bros. U، یکی از برترین بازی‌های سری New Super Mario Bros به انتخاب منتقدین و سومین بازی پر‌فروش کنسول Wii U است که علاوه بر بازی اصلی دارای بسته الحاقی New Super Luigi U نیز است. در این بازی دو شخصیت Nabbit و Toadette به جمع شخصیت‌های قابل بازی اضافه می‌شوند. بازی New Super Mario Bros. U Deluxe در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) روی کنسول Nintendo Switch عرضه می‌شود.

پیش از این کمپانی نینتندو اعلام کرد که Toadette تنها شخصیتی است که می‌تواند از Super Crown استفاده کند و این بدان معنا است که Bowsette در بازی New Super Mario Bros. U Deluxe حضور نخواهد داشت.. این آیتم باعث می‌شود که شخصیت Toadette حالت انسانی به خود بگیرد. او در این حالت با نام Peachette شناخته می‌شود که براساس شخصیت Princess Peach طراحی شده است و توانایی‌های مشابه بهره می‌برد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده