// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

ماشین‌ های ماه ژانویه بازی The Crew 2 معرفی شدند

کمپانی یوبی‌ سافت محتوای جدید Vehicle Drop بازی The Crew 2 را که شامل دو ماشین BMW و Mercedes-Benz است، معرفی کرد.

بازی The Crew 2، محصول مشترک استودیو Ivory Tower و کمپانی یوبیسافت مجموعه‌ای بزرگ از ماشین‌ها، موتور‌سیکلت ها، قایق‌ها و هواپیما‌ها را در اختیار بازیکنان می‌گذارد تا در سر‌تا‌سر آمریکا از آن‌ها بهره ببرند. با این حال سازند‌گان این بازی در قالب محتویات Vehicle Drop، به مرور وسایل نقلیه جدیدی را به آن اضافه می‌کنند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، Vehicle Drop مربوط به ماه ژانویه با انتشار تریلری معرفی شده است که دو ماشین جدید را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

اولین ماشینی که در قالب Vehicle Drop ماه ژانویه به بازی The Crew 2 اضافه می‌شود M6 GT3 محصول سال ۲۰۱۶ کمپانی BMW است که در رویداد‌های پرو ریسینگ می‌توانید از آن استفاده کنید. دومین ماشین جدید بازی مذکور با نام GLC 250 4Matic Coupe شناخته می‌شود و در مسابقات خیابانی کاربرد دارد. این ماشین در سال ۲۰۱۶ به عنوان محصول کمپانی مرسدس بنز عرضه شد. تریلر معرفی ماشین‌های Vehicle Drop ماه ژانویه بازی The Crew 2 را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

 ماشین‌های BMW M6 GT3 و Mercedes-Benz GLC 250 4Matic Coupe در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی) به صورت رایگان در دسترس تمامی بازیکنان قرار خواهند گرفت. با این حال اگر سیزن پس بازی را خریداری کرده باشید، هم‌اکنون می‌توانید از هر دو ماشین معرفی شده در مسابقات بهره ببرید. سیزن پس بازی The Crew 2 با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسد و این در حالی است که نسخه استاندارد این بازی را می‌توانید با قیمت پایین‌تری از فروشگاه آمازون خریداری کنید. مدتی پیش دومین آپدیت بزرگ بازی The Crew 2 تحت نام Demolition Derby در دسترس بازیکنان قرار گرفت که موارد مختلفی از جمله ماشین‌های جدید، حالت PvP را به این بازی اضافه کرده است

بازی The Crew 2 در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد. این بازی که در عین در اختیار داشتن نقاط قوتی همچون هندلینگ خوب، تنوع وسایل نقلیه و موسیقی متناسب با اتمسفر بازی، از نقاط ضعفی مانند فیزیک بد خودروها، لوت باکس‌ها و انیمیشن‌های ناامید‌کننده رنج می‌برد، نمره ۷.۵ را از زومجی دریافت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این بازی می‌توانید بررسی زومجی از آن را مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده