// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

آهنگساز بازی Doom در حال تشکیل یک گروه هوی متال برای پروژه‌ای جدید است

میک گوردون، آهنگ‌ساز بازی Doom، به تازگی اعلام کرده که قصد دارد برای اجرای آهنگ‌های یک بازی جدید، گروهی از هوی متال اسکریمرها را گرد هم بیاورد.

میک گوردون از جمله آهنگسازان شناخته شده بازی‌ها است که توانست با اجرای خود در بازی Doom غوغا به پا کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، او در تدارک برای نواختن یک قطعه موسیقی دیگر در سبک هوی متال است. وی در یک ویدیو در کانال یوتیوب شخصی خود اعلام کرده که برای ساختن این آهنگ نیازمند یک دسته از افراد علاقه‌مند به خوانندگی در سبک هوی متال اسکریمر است. وی اعلام کرد که این یک دعوت عمومی برای ساخت این آهنگ است و هر کسی که در این زمینه توانایی دارد می‌تواند اعلام حضور کند. تنها چیزی که وی نیاز دارد این است که اشخاص مورد نظر نام، ایمیل و نمونه‌ای از کار خود را ارسال کنند و البته بیشتر از ۱۸ سال سن داشته باشند.

وی با اجرای ساندترک بازی‌هایی نظیر Doom و Killer Instinct توانست به خوبی بازیکنان را به وجد بیاورد و هیجان اجرای این بازی‌ها را دوچندان کند. حال مشخص نیست این اجرای جدید مربوط به کدام یک از پروژه‌های او است، اما خب می‌توان حدس زد که او قرار است برای بازی Doom Eternal حماسه‌ای جدید خلق کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده