// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی ترسناک Conarium ماه دیگر برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر خواهد شد

بازی ترسناک Conarium در سبک لاوکرفت که برای پی سی منتشر شده بود، ماه آینده برای پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

چند سالی است که از انتشار بازی Conarium توسط کمپانی Iceberg Interactive برای پلتفرم پی سی گذشته و به‌نظر می‌آید که این بازی به زودی برای کنسول‌ها نیز منتشر خواهد شد.

بازی Conarium یک بازی در سبک ترسناک اول شخص است که در آن شما به عنوان شخصیت فرنک گیلمن به گشت و گذار در قطب جنوب می‌پردازید. این بازی از «ترس لاوکرفت» یا « ترس کیهانی» برای ترساندن مخاطب استفاده می‌کند. پس اگر شما از این سبک ترس خوشتان می‌آید این بازی برای شما مناسب است.

در اصل انتشار پورت کنسول این بازی برای پارسال زمان بندی شده بود اما این استودیوی مستقل علت تاخیر را مشکلات در پورت کردن بازی اعلام کرد.

استودیو Iceberg Interactive همچنین اعلام کرد بازی Conarium با توسعه‌های سخت افزاری و نرم افزاری برای پلتفرم پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس منتشر خواهد شد. شما می‌توانید با انتخاب حالت Performance نرخ فریم را تا نرح ۶۰ فریم بر ثانیه بالا ببرید یا می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Resolution Priority، رزولوشن بهتری در نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه را تجربه کنید. در هر صورت Conarium تنظیمات گرافیکی بی‌نظیری دارد.

شما می‌توانید نسخه‌ی پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان بازی Conarium را ماه آینده تهیه کنید اما هنوز روز دقیقی برای انتشار این بازی مشخص نشده است. اگر تحمل صبر کردن ندارید این بازی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار بری روی استیم در دسترس است. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی برای کنسول‌ها را مشاهده کنید:


دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده