نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تصویر جدیدی از فیلم John Wick 3: Parabellum منتشر شد

کمپانی لاینزگیت تصویر جدیدی از فیلم John Wick 3: Parabellum را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور جان ویک هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک ۳: پارابلوم) منتشر شده است. به‌تازگی وب‌سایت USA Today  تصویر جدیدی از قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور جان ویک با بازی کیانو ریوز و شخصیت آنجلیکا هیوستون هستیم که این شخصیت او با لقب کارگردان شناخته می‌شود. این شخصیت جدید روما روسکا نام دارد و مدتی پیش تصویر دیگری از این صحنه توسط امپایر منتشر شده بود و حال این تصویر، نمای متفاوت دیگری از این صحنه را به ما ارائه می‌دهد که جان ویک به دنبال کمک گرفتن از روما روسکا است. او در حال حاضر شخصی تحت تعقیب توسط همکاران سابق خود است و جایزه کشتن جان ویک ۱۴ میلیون دلار تعیین شده است. ماه گذشته نیز مجله انترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود دو تصویر رسمی جدید از فیلم John Wick 3: Parabellum را منتشر کرده بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

John Wick 3: Parabellum

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Parabellum برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود که طی این ماه اولین تریلر این فیلم مورد انتظار منتشر شود.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده