نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

تصویری جدید از کینگ گیدورا در فیلم Godzilla: King of the Monsters

به تازگی تصویر جدیدی از کینگ گیدورا در فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شده که شاهد ظاهر ترسناک آن هستیم.

ماه گذشته بود که کمپانی برادران وارنر دومین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را منتشر کرد که در این تریلر پر هیجان شاهد مبارزه گودزیلا با کینگ گیدورا و حضور پر رنگ سه کایجو فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) منتشر شده است. وب‌سایت USA Today تصویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده که کینگ گیدورا را که هر سه سر آن کاملا قابل مشاهده است، در مقابل یک هواپیمای سازمان مونارک مشاهده می‌کنیم. اطلاعات بیشتری از این صحنه از فیلم در دسترس نیست، اما اندازه بسیار بزرگ و ظاهر ترسناک گیدورا در این تصویر کاملا قابل مشاهده است که در یک هوای ظاهرا بارانی و طوفانی در برابر هواپیمای سازمان مونارک قرار گرفته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را تماشا کنید:

Ghidorah in Godzilla: King of the Monsters

با اینکه وب‌سایت USA Today اطلاعات جدیدی از اثر را به اشتراک نمی‌گذارد، اما این وب‌سایت مصاحبه‌ کوتاهی را با مایکل دووگرتی، کارگردان این فیلم انجام داده است. طبق گفته این فیلمساز، او گودزیلا را خیلی دوست دارد و از اینکه می‌بیند که لجندری پیکچرز درک می‌کند که چگونه باید دنیای سینمایی MonsterVerse را گسترش دهد، هیجان زده است. دووگرتی گفت:

آن‌ها تنها حیوانات بزرگ و بی عقلی نیستند و در طول روز برای پرستش شدن باز می‌گردند. یک عنصر خارق‌العاده در آن‌ها وجود دارد که باعث می‌شود آن‌ها موجودات علمی تخیلی خالص نباشند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters به کارگردانی مایکل دووگرتی، قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ)  قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود. میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Godzilla حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده