// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

رویداد جدید Diablo 3 امکان تجربه مراحل نسخه اصلی بازی را به شما می‌دهد

رویداد Annual Darkening of Tristram بازی Diablo III این امکان را به شما می‌دهد تا مراحل نسخه‌ی اصلی بازی را بار دیگر تجربه کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، رویداد Annual Darkening of Tristram بازی محبوب Diablo III بار دیگر باز شده و شما می‌توانید به واسطه‌ی این رویداد، تمامی ۱۶ مرحله‌ی نسخه‌ی اصلی یعنی بازی Diablo را از طریق یک پورتال داخل بازی تجربه کنید. در این رویداد که پیش‌تر نیز کمپانی بلیزارد آن را به بازی اضافه کرده بود، داستان از آن‌جایی آغاز می‌شود که شما به واسطه‌ی یک حالت ماجراجویی باید به دنبال دسته‌ی کالتیست‌های داخل بازی که در همه جای نقشه‌ی Diablo III ظاهر شده‌اند باشید و آن‌ها را شکار کنید. در این ماموریت شما در نهایت به مکانی خواهید رسید که یک پورتال در آن‌جا قرار دارد و می‌توانید با وارد شدن به آن به جهنم برسید و مجددا مراحل نسخه‌ی اصلی بازی را تجربه کنید.

پس از ورود به این مراحل شما به کلیسایی می‌رسید و می‌توانید از طریق آن به‌صورت تصادفی وارد سیاه‌چال‌ها و با دشمنانی روبه‌رو شوید که احتملا برایتان آشنا خواهند بود و جالب این است که تمامی این‌ها را در قالب بازی Diablo 3 تجربه می‌کنید! اگرچه محیط و دشمنان شما ممکن است آشنا به نظر برسند، اما در مورد لوت‌های بازی این‌چنین نیست و کمپانی Blizzard لوت‌های جدیدی برای این بخش از رویداد بازی قرار داده که با تکمیل مراحل و ماموریت‌های محوله، به آن‌ها دست پیدا خواهید کرد. جلوه‌های گرافیکی بازی نیز در این رویداد به نحوی طراحی شده‌اند که همان حس و حال نسخه‌ی اصلی را به شما منتقل کنند.

دسته‌ی کالتیست‌ها اولین بار در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۱۰ دی ماه) در نقشه‌ی بازی Diablo III و این رویداد ظاهر شدند، اما پورتالی که شما را به نسخه‌ی اول بازی می‌برد روز گذشته به بازی اضافه شد. رویداد Annual Darkening of Tristram تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه (۳۱ ماه ژانویه) برقرار خواهد بود. از آنجایی که این رویداد به‌صورت سالانه در بازی فعال می‌شود، پس تمام سعی خود را بکنید که همین امسال آن را تجربه کنید و همه دشمنان را بکشید، تمامی سیاه‌چال‌ها را در نوردید، سه باس اصلی بازی را شکست دهید و در نهایت دیابلو را به زیر بکشید! این رویداد در حال حاضر روی نسخه‌ی پی سی و نسخه‌های کنسولی بازی Diablo III و همچنین نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی جداب فعال است و می‌توانید آن را تجربه کنید.

در راستای سایر اخبار مربوط به کمپانی بزرگ بلیزارد، پیش‌تر در زومجی خواندید که مدیر مالی ارشد این کمپانی تصمیم به ترک آن‌جا گرفته و در خبر دیگری نیز خواندید که پس از مدت‌ها، یک شخصیت جدید به بازی Heroes of The Strom اضافه شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده