// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷

بایوور ۱۵ دقیقه از گیم پلی جدید بازی Anthem را به نمایش گذاشت

با ورود به سال جدید میلادی، بایوور با نمایش جذابی از بازی Anthem، آمادگی خود را برای نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی اعلام کرد.

کمتر از دو ماه دیگر بازی Anthem برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و استودیو بایوور (BioWare) در ماه‌های گذشته اطلاعات مختلفی از المان‌های گیم‌پلی و ویژگی‌های بازیکنان را در دسترس قرار داده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت IGN ویدیویی را منتشر کرده است که در جریان تریلر گیم‌پلی بازی Anthem شاهد مرحله‌ Lost Arcanist هستیم. به‌نظر می‌رسد Lost Arcanist نام یکی از ابتدایی‌ترین مراحلی است که بازیکنان در Anthem آن را تجربه خواهند کرد.

یکی از ویژگی‌های خوب ویدیو منتشر شده، این است که بازیکنان مبارزات هوایی و زمینی بازی را مشاهده می‌کنند و از همه مهم‌تر می‌توانند سه جاولین از چهار جاولین در نظر گرفته شده را مشاهده کنند. Storm، Colossus و Interceptor نام جاولین‌هایی است که بازیکنان در ویدیو گیم‌پلی مرحله Lost Arcanist مشاهده خواهند کرد. همچنین در ویدیو مورد نظر تفاوت‌های این جاولین‌ها با یکدیگر هم به‌نمایش گذاشته می‌شود. در طول مبارزات با دشمنان یکی از مواردی که نظر شما را به‌خود جلب خواهد کرد، انفجارهای بازی است که طراحی واقع‌گرایانه و با جزئیاتی دارند.

همچنین چند روز پیش تاریخ نسخه‌های دموی بازی اعلام شد. در تاریخ پنج بهمن ماه (۲۵ ژانویه) دموی VIP بازی Anthem در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته برای دریافت این دمو نیازمند پیش‌خرید بازی یا عضویت در سرویس‌های Origin Access یا EA Access است. دموی عمومی بازی هم در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (یک فوریه) در دسترس قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا Anthem می‌تواند به یک بازی موفق برای هواداران بایوور تبدیل شود؟ در ادامه می‌توانید ویدیو ۱۵ دقیقه‌ای مرحله Lost Arcanist را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده