// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳

آپدیت جدید Gran Turismo Sport هشت ماشین جدید به بازی اضافه می‌کند

کازونوری یامائوچی به‌تازگی اعلام کرده است که در آپدیت ماه ژانویه بازی Gran Turismo Sport، هشت اتومبیل جدید به این بازی اضافه خواهد شد.

بازی Gran Turismo Sport از زمان عرضه تا به‌ امروز، به‌واسطه‌ی آپدیت‌های رایگانی که دریافت کرده است، شامل ۱۰۳ ماشین مختلف و متنوع می‌شود تا بازیکنان بتوانند از طریق خودرو مورد علاقه‌شان این بازی شبیه ساز ریسینگ را تجربه کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کازونوری یامائوچی، تهیه کننده بازی Gran Turismo Sport، اعلام کرده است که در به‌روزرسانی‌ آینده بازی ریسینگ Gran Turismo Sport، شاهد هشت اتومبیل جدید خواهیم بود. 

اتومبیل‌های آپدیت‌ ژانویه Gran Turismo Sport

متاسفانه اطلاعات دقیقی از ماشین‌های در نظر گرفته شده منتشر نشده و تنها یک تصویر تاریک، از ظاهر این اتومبیل‌ها در دسترس قرار گرفته است. در ادامه اعلام شده است که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد. تنها موردی که مشخص شده است، این است که آپدیت ماه ژانویه بازی Gran Turismo Sport در تاریخ ۲۷ دی ماه (۱۷ ژانویه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. آخرین آپدیت رایگان بازی ماشین سواری Gran Turismo Sport در ماه دسامبر عرضه شد که از محتویات آن می‌توان به اضافه شدن پیست Tokyo Expressway Short Route اشاره کرد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده