// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Devil May Cry 5 رده‌بندی سنی بزرگسال را دریافت کرد

سیستم رده‌ بندی سنی ESRB به‌دلیل وجود محتوای خشن و نامناسب، درجه سنی بزرگسالان را برای بازی Devil May Cry 5 درج کرد.

پس از رونمایی از بازی Devil May Cry 5 و مشاهده تریلرهای مختلف، شاهد صحنه‌های مختلفی بودیم که روایت‌گر خشونت و تعامل کاراکترها با یکدیگر و شیاطین بازی بود. از این رو کاربران می‌توانستند حدس بزنند که درجه‌سنی این بازی روی چه محدوده‌ای قرار می‌گیرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، جدیدترین نسخه از سری‌ Devil May Cry توسط ESRB، سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی، درجه‌سنی بزرگسال یا همان M را دریافت کرد.

در توضیحات آمده است که DMC 5 به‌دلیل دارا بودن خشونت بالا، نوع صحبت بازیکنان و پوشش نامناسب برخی کاراکترها، درجه‌سنی بزرگسال را دریافت کرده است.

Devil May Cry 5 دارای شلیک اسلحه و صحنه‌های رنج کشیدن کاراکترها و شیاطین به‌همراه صحنه‌های آهسته‌ای از کشتن خشونت‌بار شیاطین است. در بخشی از میان‌پرده‌های بازی شاهد فریادزدن شهروندان هستیم که توسط ریشه‌های یک شیطان در حال احاطه شدن هستند. در طول مبارزات و محیط‌های مختلف شاهد خون بسیاری هستیم. همچنین برخی از کاراکترها دارای پوشش نامناسبی هستند و از طرفی بعضی از کاراکترها از واژه‌های نامناسب در طول دیالوگ‌های خود استفاده می‌کنند.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد این بازی چیست؟ آیا کپکام می‌تواند DMC 5 را به یک بازی موفق تبدیل کند؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده