// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

رویداد 14 Days of Fortnite بازی فورتنایت مجددا در دسترس قرار خواهد گرفت

استودیو اپیک گیمز اعلام کرده است که رویداد 14 Days of Fortnite در تاریخ ۲۵ دی ماه مجددا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تقریبا دو هفته پیش رویدادی با محوریت سال نو میلادی برای بازی Fortnite برگزار شد که 14 Days of Fortnite نام داشت. در جریان این رویداد بازیکنان در هر روز باید یک چالش مشخصی را انجام می‌دادند. با این‌حال رویداد مورد نظر زودتر از آن چیزی که شبکه‌های اجتماعی اپیک گیمز اعلام کرده بودند، تمام شد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز ، سازنده و ناشر فورتنایت، اعلام کرده است که این یک اشتباه از سوی شبکه‌های اجتماعی اپیک گیمز بوده است که تاریخ اتمام این رویداد را به اشتباه اعلام کرده بودند.

از این رو اپیک گیمز در تاریخ ۲۵ دی ماه (۱۵ ژانویه) رویداد 14 Days of Fortnite را مجددا در دسترس کاربران قرار خواهد داد. این در حالی است که در گذشته مشخص شده بود که اپیک گیمز برای عذرخواهی از کاربران، یک‌آیتم را به‌رایگان به‌تمامی بازیکنانی که در این رویداد بوده‌اند، اهدا خواهد کرد. استودیو Epic Games در وبسایت خود نوشته است:

ما تاریخ اشتباهی را برای پایان رویداد 14 Days of Fortnite از طریق شبکه‌های اجتماعی‌مان اعلام کردیم و حس می‌کنیم اهدای گلایدر Equalizer کافی نیست. از این رو تصمیم گرفتیم در تاریخ ۲۵ دی ماه و ساعت ۱۱:۳۰ صبح (به‌وقت ایران) این رویداد را مجددا در دسترس کاربران قرار بدهیم. همچنین حالت‌های محدود زمانی‌ که در جریان این رویداد فعال بودند هم باز خواهند گشت.

در تاریخ ذکر شده تمامی چالش‌های رویداد ذکر شده بازی فورتنایت فعال می‌شوند و بازیکنانی که چالش‌های مختلف 14 Days of Fortnite را کسب نکرده‌اند، می‌توانند در این مدت آن‌ها را به‌دست بیاورند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده