نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی Guacamelee! 2

طبق اعلام استودیو درینک‌باکس، نسخه ایکس‌باکس وان بازی Guacamelee! 2 به‌زودی منتشر می‌شود و از قابلیت Xbox Play Anywhere هم پشتیبانی می‌کند. 

Guacamelee! 2 جزو بازی‌های مستقل با‌کیفیت سال ۲۰۱۸ بود که ابتدا برای پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شد و پس از آن در دسترس کاربران نینتندو سوییچ هم قرار گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی استودیو درینک‌ باکس، سازنده و ناشر این اثر، تاریخ انتشار آن برای ایکس باکس وان را هم اعلام کرده است. بر این اساس Guacamelee! 2 در تاریخ ۲۸ دی برای کاربران این کنسول منتشر خواهد شد. 

نسخه Xbox One بازی شامل بسته‌های الحاقی Three Enemigos و Proving Grounds می‌شود و امکان پیش‌خرید آن با ۲۰ درصد تخفیف هم فراهم شده است. این نسخه از بازی همچنین از قابلیت Xbox Play Anywhere هم پشتیبانی می‌کند و خریداران نسخه دیجیتالی بازی، یک نسخه قابل اجرا روی پی‌سی‌های ویندوز 10 هم دریافت خواهند کرد (و برعکس). همچنین امکان انتقال فایل‌های ذخیره بازی از نسخه کنسولی به نسخه ویندوز 10 و بلعکس هم وجود دارد. 

زومجی در بررسی بازی Guacamelee 2 نمره ۸.۵ را برای آن در نظر گرفته که خلاصه این بررسی به‌شرح زیر است:

بازی Guacamelee 2، اثری زیبا، سرگرم‌کننده و رنگارنگ است که با محتوای پرتعدادش همواره جذابیت خود را حفظ می‌کند. با این حال نبود حالت چندنفره آنلاین، نبود چالش مورد انتظار و به ویژه عدم صداگذاری شخصیت‌ها،‌ باعث شده است تا بازی از آنچه به عنوان یک اثر مترویدوینیای سریع انتظار داریم فاصله بگیرد و شاید نتواند عاشقان این سبک را راضی کند. فارغ از مسائلی که می‌توانست نباشد، گوآکا میله ۲ هنوز هم یک بازی سرعتی با کلی کمبوهای متنوع است که تا لحظه آخر تکراری نمی‌شوند و گیم‌پلی جذاب را ارائه می‌دهند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده