// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Eat All The Things؛ همه چیز را بخور

بازی Eat All The Things در مورد فردی به نام برونوت است که اشتیاق زیادی به خوردن دارد و هیچ چیز هم جلودارش نیست. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Eat All The Things اثر کودکانه‌ای است که شما را با شخصیت برونوت همراه می‌کند و باید هر چیزی که سر راه‌تان می‌بینید را بخورید و از موانع بازی عبور کنید. استودیو سازنده بازی Eat All The Games نام دارد که اثری مشابه نامش را خلق کرده است. این بازی اندروید می‌تواند چند ساعتی شما را سرگرم کند و گیم‌پلی روان بازی هم کمک می‌کند که از بازی لذت ببرید.

برونوت پسر بچه کوچکی است که عاشق غذاهای متنوع است و دوست دارد که هرچیزی که سر راهش پیدا می‌کند را بخورد. این علاقه زیاد وی به غذا باعث می‌شود که همه کسانی که بین او و غذایش قرار می‌گیرند، تبدیل به دشمنانش شوند. البته که خود همین دشمنان هم در نهایت تبدیل به غذای وی خواهند شد. بازی محیط بزرگی در اختیار شما می‌گذارد و باید با خوردن و بزرگ‌شدن بتوانید از موانع بازی عبور کنید. این موانع بین شما و غذای‌تان قرار می‌گیرند و باید چالش‌های خاص بازی را جهت رسیدن به غذاهای موردعلاقه خود پشت سر گذارید. یک‌سری تماشاگر در محیط‌ها دیده می‌شوند که می‌خواهند شما را گیر بیاندازند و باید با مخفی‌کاری، از دید آن‌ها به دور باشید. در صورتی که شما را پیدا کردند تنها چند ثانیه فرصت خواهید داشت که فرار کنید و با دویدن راه خود را عوض کنید. گیم‌پلی بازی Eat All The Things بسیار روان است و با دکمه‌های کنترلی می‌توانید مسیر خود را تعیین کرده و عملیات پرش و خوردن اجسام را انجام دهید. برونوت از آن‌جایی که غذا خیلی دوست دارد، لباس‌های دونات شکل می‌پوشد و عشقش را به غذاها ابراز می‌کند. محیط بازی هم طراحی غذایی دارد و بنابراین استتار را برای برونوت بسیار ساده می‌کند. کنترل بازی کمی اذیت کننده است و عبور از برخی موانع را با دشواری روبرو کرده است.

Eat All The Things

شما باید مسیر آینده خود را در بازی ماجرایی Eat All The Things در نظر داشته باشید و خوردن خود را تنظیم کنید. به‌طور مثال گاها لازم می‌شود که بیش‌تر بخورید و از وزن خود برای عبور از موانع استفاده کنید. با خوردن بیش‌تر شما کندتر و بزرگ‌تر می‌شوید و همین باعث می‌شود که گاها در فرار از دست تماشاگران به مشکل بربخورید. طراحی محیط رنگی و بسیار زیبا است و هر کودکی را مجذوب خودش می‌کند. در گوشه بالای سمت چپ میزان دونات‌هایی که باید بخورید نشان داده شده است و با به‌پایان رسیدن آن، می‌توانید وارد مراحل بعدی شوید. برخی از مراحل زمان‌بندی مشخصی دارند و باید به‌سرعت در محیط بازی حرکت کنید. در چنین مراحلی لازم است که خوردن خود را تنظیم کنید تا سنگینی باعث کند شدن حرکت شما نشود.

هرچیزی که بین برونوت و غذایش قرار بگیرد، تبدیل به غذایش خواهد شد

برونوت می‌توانید در هرجایی می‌خواهد حضور داشته باشد و حتی با شنا خودش را به غذاها برساند. در این زمینه سازندگان خلاقیت خوبی به‌خرج داده‌اند و شاهد مناطق ساحلی و جنگلی زیبایی در بازی بازی Eat All The Things هستیم. می‌توانید با موشک به اطراف خود حرکت کنید و لباس‌های جدیدی برای خود بخرید. با کنترل بازی‌ می‌توانید سرعت حرکت خود را بیش‌تر کنید و اجزا را برای خوردن راحت‌تر خورد کنید. باید ابتدا ماموریت خود را بشناسید و غذاهای مختلفی را که باید بخورید در محیط بازی پیدا کنید. موشک‌هایی که در طول مسیر می‌بینید به شما ماموریت فرعی می‌دهند و می‌توانید چالش‌های بیش‌تری با آن‌ها تجربه کنید.

Eat All The Things

مخفی‌کاری یکی از مهم‌ترین وظایف شما در بازی است و باید با لباس و ابزارهای دیگر در محیط استتار کنید

با یکی از دکمه‌های کنترلی بازی Eat All The Things می‌توانید تکه‌های مکعب شکل را خورید کنید و هرچیزی که داخلش است را بردارید. یخچال‌هایی در محیط هم دیده می‌شوند که با نزدیک شدن به آن‌ها باز می‌شوند و می‌توانید جوایزش را لوت کنید. باید آن‌قدر خودتان را بزرگ‌تر کنید که میزبان‌های شیطانی که در هر مرحله دیده می‌شوند توان مقابله با شما را نداشته باشند و شما بتوانید آن‌ها را هم تبدیل به غذای خود کنید. در برخی از مرحل سرعت اهمیتی بالایی دارد، اما در عین حال می‌توانید بیش‌تر بخورید و با جثه‌ی بزرگ خود نیازی به پنهان شدن از دست دشمنان نداشته باشید.

بازی Eat All The Things جهان بزرگی در اختیار شما قرار داده است و با گیم روانی که دارد، کمک می‌کند در این دنیا حرکت کنید و هر چیزی که وجود را بخورید. مخفی‌کاری یکی از مهم‌ترین کارهای شما در بازی است و باید از لباس‌های خود برای استتار درست در محیط نهایت استفاده را ببرید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Eat All The Things


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده